יעילות - אושר כמפתח להצלחת הארגון





נכתב בהשראת סוזן היפילד


עובדים מאושרים הופכים את לקוחות החברה לשמחים יותר


לא משנה כמה המוצר שלך נהדר, או כמה הרעיון שלך מבריק, אם אף אחד לא קונה אותו, העסק שלך ייכשל. מחקר שנערך על חברת תרופות מצא כי נאמנות הלקוחות גברה כאשר העובדים היו מאושרים ומעורבים.


חשוב על איך אתה מרגיש כשאתה חייב להיפגש עם אדם שאינו מאושר ואינו אוהב את תפקידו. גישה זו הופכת את המפגש למייגע ולא נעים. אם איש המכירות או מנהל החשבון הוא עליז ונעים באמת, אתה עשוי לגלות שאתה מצפה לפגישה. כאשר לקוח רוצה לעבוד עם העסק שלך, תגלה כי יש סיכוי גבוה יותר לרכוש את המוצרים שלך.


אם אתה מטופל במקום כלשהו בצורה לא טובה, סביר להניח שלא תחזור שוב לאותו מקום בין אם זה סופרמרקט או חנות בגדים. אם העובדים אינם מרוצים ממקום עבודתם, סביר כי הם יתייחסו ללקוחות בצורה לא טובה. התוצאה בהחלט לא תהיה שורה של אנשים שמחכים שתשרת אותם.





תפוקתם של עובדים מאושרים גבוהה יותר


קיומה של מסגרת נפשית חיובית ונכונה יכולה להשפיע על ביצועי העבודה שלך. עובדים לא מרוצים נוטים לחוות יותר שחיקה ולחץ.


חשוב על החיים שלך. כשאתה קם מאוחר, ובטעות נשפך לך קפה על החולצה ואתה נאלץ לנסוע במשך 30 דקות בחיפוש אחר מקום חניה אתה כבר מתחיל את היום ברגל שמאל והיית שמח שההגעה למקום העבודה תהיה רגע של נחת. העובדים שלך הם אנושיים, בדיוק כמוך, והיותך במצב רוח רע משפיע על הביצועים שלהם.
אמנם אינך יכול לשלוט על הקפה שלהם, אך אתה יכול לשלוט בסביבת העבודה שהם חווים.




עובדים מאושרים מרוויחים יותר כסף עבור העסק


מחקרי עבר הראו כי בחברות בהם העובדים מאושרים יותר ישנה עלייה של 14% במחיר המניות, לעומת 6% בממוצע עבור חברות בסך הכל. יש הטוענים כי לא ניתן היה להיכנס לרשימה של 100 החברות המובילות בשוק בלי שיש לאותה חברה עובדים מרוצים.


ההבדל האדיר במחיר המניות מצביע על כך שהחברות אכן מתפקדות טוב יותר. תרוויחו יותר כסף על ידי הפיכת העובדים שלך מאושרים. ברגע שהעובדים מאושרים במקום עבודתם הם מרגישים מחויבות למערכת ונותנים מעל ומעבר בכדי שהעסק יצליח.



Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך