יעילות - איך להפוך את הצוות שלך להרבה יותר יעיל



נכתב בהשראת ג'וליה סמולנקו


שפר את הפרודוקטיביות על ידי תקשורת יעילה


אחד המפתחות לעבודה יעילה יותר הוא להשיג מערכת תקשורת יחידה. 
מערכת התקשורת האידיאלית עבור חברתך היא שליחת נציג צוות לשיחה משותפת של כל נציגי המחלקות. כל נציג צוות יכול למצוא את הפיתרון הטוב ביותר בהתאם לצרכי הצוות שלו. לכן יהיו דעות רבות ומגוונות ובסופו של דבר תוכל לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר שהועלתה ממפגש זה.







אגדו את כל הפרויקטים תחת קורת גג אחת


עבודת צוות עשויה להתבלבל ולהתערבב ללא מרחב ריכוזי לניהול פרויקטים. באותו אופן, תוכנת שיתוף פעולה בין חברי הצוות חשובה במיוחד אם עמיתיך לעבודה ממוקמים במשרדים שונים ועובדים מרחוק. הבעיה היא שקל להתבלבל היכן נמצאים כל נתוני הפרויקט, מי מבצע את המשימות, וכמה עבודה נותרת.


לאחר שיש לך כלי תכנון בזמן אמת שנגיש מכל מקום, הצוות שלך לא יישאב לשעות של פגישות והתכתבויות בדוא"ל. תוכנת ניהול פרויקטים יכולות לעזור לכם לתאם את כל הפעילות בכלי אחד מבוסס-ניהול קל ונוח לניהול.


מודדים הכל


אם אינך יכול למדוד אותו, אינך יכול לשפר אותו. לכן, פיקוח על הערכים החשובים לצוות שלך. לדוגמה, נתח שינויים אחרונים בפריון, מכירות והכנסה, או בדוק את שיעורי שמירת עזיבת הצוות האחרונים.


מה שכדאי לזכור הוא ששיפור התקשורת הפנימית מביא להחזר לטווח הארוך. אבל כמנהל, אתה צריך להבין את התוצאות באמצע הדרך. אם אינך מרוצה מהם, נסה להשתמש בטקטיקות אחרות לשיפור התקשורת הצוותית. 


אל תגזימו עם המרדף אחר יעילות…


פחות זה יותר. יכולים להיות יותר מדי כלים, טיפים או טקטיקות בהן החברה משתמשת בו זמנית. בסופו של דבר על כל חברה לאחד את התוכנה שעובדיה משתמשים בה ואת הדפוס היצרני של זרימת העבודה. ללא תהליכים עסקיים שהוקמו מראש במשרד, הפרודוקטיביות נעצרת במקום להשתפר.


... ואל תפסיק את המרדף אחר יעילות


הפרודוקטיביות איננה תאונה. אם אתה מתנדנד כמו מטוטלת תוך כדי ניסיון לשפר את הפרודוקטיביות של הצוות שלך, המטרה היחידה שתגיע אליך היא בזבוז זמן. כדי להגדיל את הפרודוקטיביות במקום העבודה, אתה צריך לעקוב כל הזמן אחר זרימת העבודה של החברה שלך, ולעולם לא להפסיק.





סיכום



הפריון אינו עוסק רק בהתמקדות במיומנות מדהימה. לא הכל מדובר בניהול מושלם של כל דקה ביום. פרודוקטיביות היא תהליך מורכב, הכולל דיסציפלינות ארגוניות מרובות. אך כל עוד תיקח בחשבון את הטיפים הנ"ל, תוכל לשנות את ביצועי הצוות שלך לטובה.





Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך