יעילות - 15 דרכים להגדיל את הפרודוקטיביות






יש שעות כה רבות רק ביום, כך שזמנך הוא קריטי. יש שתי דרכים להגדיל את התפוקה שלך - או להכניס שעות נוספות או לעבוד בצורה חכמה יותר. אני לא יודע מה איתך, אבל אני מעדיף את זה האחרון.

להיות פרודוקטיבי יותר בעבודה זה לא מדע טילים, אבל זה דורש להיות מכוון יותר לגבי אופן ניהולך בזמן. הודעה זו תנחה אותך דרך 15 אסטרטגיות פשוטות אך יעילות להגברת הפרודוקטיביות שלך בעבודה.





1. עקוב אחר הגבל כמה זמן אתה משקיע במשימות

אתה עשוי לחשוב שאתה די טוב לאמוד כמה זמן אתה משקיע במשימות שונות. עם זאת, כמה מחקרים מראים שרק כ -17 אחוז מהאנשים מסוגלים להעריך במדויק את חלוף הזמן. כלי כמו זמן הצלה יכול לעזור בכך שהוא מאפשר לך לדעת בדיוק כמה זמן אתה משקיע במשימות יומיומיות, כולל מדיה חברתית, דוא"ל, עיבוד תמלילים ואפליקציות.

2. קחו הפסקות קבועות

זה נשמע לא אינטואיטיבי, אך לקיחת הפסקות מתוזמנות יכולה למעשה לעזור בשיפור הריכוז. כמה מחקרים הראו שלקיחת הפסקות קצרות במהלך משימות ארוכות עוזרת לכם לשמור על רמת ביצועים קבועה; בזמן העבודה במשימה ללא הפסקות מובילה לירידה מתמדת בביצועים.

3. קבעו מועדים שהוטלו על עצמם

בעוד שאנחנו בדרך כלל חושבים על לחץ כדבר רע, רמת הניהול של מתח המוטל על ידי עצמי יכולה למעשה להועיל במונחים של מתן פוקוס ועזרה לנו לעמוד ביעדים שלנו. עבור משימות או פרויקטים פתוחים, נסה לתת לעצמך תאריך יעד ואז דבק בזה. אתה עשוי להיות מופתע לגלות עד כמה אתה יכול להיות ממוקד ופרודוקטיבי כשאתה צופה בשעון.

4. עקוב אחר "הכלל של שתי דקות"

היזם סטיב אולנסקי ממליץ ליישם את "הכלל של שתי דקות" כדי להפיק את המרב מחלונות הזמן הקטנים שיש לכם בעבודה. הרעיון הוא זה: אם אתה רואה משימה או פעולה שאתה יודע שניתן לבצע תוך שתי דקות או פחות, עשה זאת מייד. לדברי אולנסקי, השלמת המשימה מייד לוקח למעשה פחות זמן מאשר לחזור אליה אחר כך. יישום זה הפך אותו לאחד מאסטרטגי התוכן המשפיעים ביותר ברשת.

5. פשוט תגידו לא לפגישות

פגישות הן אחד המוצצים בזמן הגדול ביותר, ובכל זאת איכשהו אנו ממשיכים להזמין אותם ללא עוררין, להשתתף בהם ובהכרח, להתלונן עליהם. לדברי אטלסיאן, העובד הממוצע במשרד מבלה מעל 31 שעות בכל חודש בישיבות לא יצרניות. לפני שתזמין את הפגישה הבאה שלך, שאל את עצמך אם אתה יכול להשיג את אותן המטרות או המשימות באמצעות פגישה בדוא"ל, בטלפון או באינטרנט (שעשויים להיות מעט יותר פרודוקטיביים).

6. ערכו ישיבות עומדות

אם אתה בהחלט צריך לקיים פגישה, ישנן הוכחות לכך שמפגשים עומדים (הם בדיוק איך שהם נשמעים - כולם עומדים) יכולים לגרום לעוררות קבוצתית מוגברת, ירידה בטריטוריאליות ושיפור הביצועים הקבוצתיים. באותם זמנים בהם לא ניתן להימנע מפגישות, מומלץ לבדוק את 12 הדרכים הלא שגרתיות הללו לעודד יצירתיות במהלך פגישות

7. צא מריבוי משימות

בעוד שאנו נוטים לחשוב על יכולת ריבוי המשימות כמיומנות חשובה להגברת היעילות, יכול להיות שההפך הוא הנכון. פסיכולוגים מצאו כי ניסיון לבצע מספר משימות בבת אחת יכול לגרום לאיבוד זמן ופריון. במקום זאת, הרגל להתחייב למשימה אחת לפני שתעבור לפרויקט הבא שלך.



8. נצל את היוממות שלך

זה נכון לכל זמן "בונוס" בלתי צפוי שתמצא על הידיים שלך מציע הסופרת מירנדה מרקוויט. במקום לריסוק ממתקים או להפיץ פייסבוק, השתמש בזמן זה בכדי להכות כמה הודעות דוא"ל, צור את רשימת המטלות היומית שלך או בצע סיעור מוחות.

9. לוותר על אשליה של שלמות

מקובל שיזמים יתלו על ניסיון למלא את המשימה - המציאות היא ששום דבר אינו מושלם. במקום לבזבז זמן במרדף אחרי האשליה הזו, בצע את המשימה שלך כמיטב יכולתך והמשיך הלאה. עדיף להשלים את המשימה ולהעביר אותה מהצלחת שלך; במקרה הצורך, תמיד תוכלו לחזור ולהתאים או לשפר את זה אחר כך.

10. קחו הפסקות אימונים

שימוש בפעילות גופנית עשוי למעשה לעזור בשיפור התפוקה, כך עולה ממחקר שפורסם בכתב העת Journal of Occupational and Medicine Medicine. במידת האפשר, בנה זמנים קבועים במהלך השבוע לטיול רגלי או ללכת לחדר כושר. קבלת שאיבת הדם יכולה להיות בדיוק מה שצריך כדי לנקות את הראש ולהחזיר את המיקוד שלך.

11. היו פרואקטיביים, לא מגיבים

מתן אפשרות לשיחות טלפון והודעות דוא"ל להכתיב כיצד אתה מבלה את היום שלך פירושו שתעשה עבודה נהדרת בכיבוי שריפות - אבל זה אולי כל מה שתשיג.פיטר דייזימה מחברת האירוח החינמית Hostt אומר: "הקדיש זמן לתגובה להודעות דוא"ל, אך אל תיתן להם לקבוע איך יראה היום שלך. יש תוכנית להתקפה בתחילת כל אחד יום ואז תעשי כמיטב יכולתך לדבוק בזה. "

12. כבה את ההתראות

אין לצפות מאיש להתנגד לפיתוי של הודעת דוא"ל, דואר קולי או טקסט. במהלך שעות העבודה, כבה את ההתראות שלך ובמקום לבנות זמן לבדיקת דוא"ל והודעות. כל זה חלק מהיותי פרואקטיבי ולא תגובתי.

13. עבדו במרווחים של 90 דקות

חוקרים מאוניברסיטת פלורידה מצאו כי מבצעי עילית (ספורטאים, שחקני שחמט, מוזיקאים וכו ') העובדים במרווחים של לא יותר מ- 90 דקות הם פרודוקטיביים יותר מאלו שעובדים 90 דקות פלוס. הם גם מצאו כי הנבדקים עם הביצועים הטובים ביותר נוטים לעבוד לא יותר מ- 4.5 שעות ביום. נשמע לי טוב!

14. תן לעצמך משהו נחמד להסתכל עליו

זה אולי נשמע לא סביר, אך מחקרים מסוימים מראים כי הצטיידות במשרד עם אלמנטים אסתטיים - כמו צמחים - יכולה להגדיל את הפרודוקטיביות בעד 15 אחוזים. ג'אז את שטח המשרד שלך עם תמונות, נרות, פרחים או כל דבר אחר שמעלה חיוך על הפנים שלך. לקבלת רעיונות אחרים להגדלת כמות האושר שלך בעבודה.

15. צמצם את ההפרעות (לפי מיטב היכולת)

הפעלת ראשה למשרד שלך כדי לשוחח עשויה להראות תמימות, אך נראה כי אפילו הפרעות קצרות גורמות לשינוי בתבנית העבודה וירידה במקביל בפריון. מזעור הפרעות עשוי להיות קביעת שעות המשרד, שמירה על דלת סגורה או עבודה מהבית לפרויקטים רגישים לזמן.

אם אתה מרגיש צורך להגדיל את הפרודוקטיביות שלך בעבודה, התנגד לפיתוי שמכניס שעות ארוכות יותר או ארוז יותר בלוח השנה המלא שלך שכבר מלא. במקום זאת, קחו צעד אחורה וחשבו על דרכים בהן תוכלו לעבוד בצורה חכמה יותר ולא קשה יותר.

מהם הטיפים הטובים ביותר שלך בנושא פריון עבודה? האם מצאת את הסוד למקסם את הפרודוקטיביות שלך במשרד? שתף למטה!



Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך