יעילות - עצות למנהל המתחיל






נכתב בהשראת ג'ון רמפתון

עודדו נטילת סיכונים

אם היה סיכוי של 40 אחוז שפרויקט שעובד אחד יכול לקחת עליו ייכשל וסיכוי של 60 אחוז שהוא יצליח, אז ההחלטה על הפרויקט תתבסס במידה רבה על תפיסתם את הסיכון לכישלון.
בתרבות שבה כישלון נתקל בביקורת קשה ופחד מפיטורים, החלטות 60/40 אלה, שבסך הכל,
יועילו לחברה, לא יתקבלו.

עובדים מתמודדים מדי יום עם החלטות אלה אם לנסות משהו קצת יותר שאפתני מהנורמה. עידוד נטילת סיכון זה לא רק שיהפוך את העובדים לביטוחים יותר ואוטונומיים, אלא שהוא יניב תפוקה רבה יותר בתרבות של חדשנות.




קבל את כולם מאחורי המשימה ושמור אותם שם

אחד האתגרים הגדולים בחברה, במיוחד עם צמיחתה, הוא להלהיב כל עובד מהעבודה שהוא עושה.
כאשר אנשים עובדים באופן מהותי ומרגישים שהעבודה שהם עושים היא הדרך הטובה ביותר שהם יכולים לבלות את חייהם ברגע זה, התפוקה שלהם תהיה גבוהה יותר באופן אקספוננציאלי.

אם הם מבססים חלק מהקונספט העצמי שלהם על העבודה שהם עושים ואכפת להם ממנה כל כך,
אז כל יום הם יגיעו לעבודה עם האנרגיה לתת לה את כל מה שיש להם.

תנו לאנשים חופש ואוטונומיה

אם אנשים מרגישים שהם צריכים לעשות את עבודתם בדרך מסוימת, צריכים ללבוש בגדים מסוימים במשרד ולא יכולים להיות עצמם, הם יהיו פחות שמחים ופרודוקטיביים.

קיום שיחות כנות על סוג העבודה שהם רוצים לעשות, עידוד העובדים לקחת מטרה או רעיון עליו הם יהיו אחראים, ולתת להם להתאים את עבודתם לסגנון החיים שהם רוצים, יכול ליצור תנופה במשרד -
לעודד עובדים לעבוד קשה יותר מעבודה שהם הכי נהנים לעשות.

דחפו אנשים לעשות את מה שהם לא חושבים שהם יכולים לעשות

אוטונומיה חשובה, אך ללא תחושת הדרכה כוללת, אנשים עשויים להקדיש זמן משמעותי לנסות להבין מה הם צריכים לעשות בפועל.

ביצוע צ'ק-אין ומאתגר אותם לשאול שאלות כמו "מדוע אני עובד על הדבר הספציפי הזה? על מה עוד אני יכול / צריך לעבוד? האם מה שאני עושה הכי טוב בזמני כרגע והאם יש דרך לעשות זה בצורה יעילה יותר? " יכול לעזור להאיץ את הלמידה ואת הפרודוקטיביות שלהם.


שכור את שירותיהם של האנשים הטובים ביותר

למותר לציין, אך בעולם אידיאלי תוכלו להעסיק אנשים אשר מאוד נלהבים מהעבודה שהם מבצעים, לדעת להתמודד עם העמימות, ולדעת לדחוף את עצמם קדימה.


לעתים קרובות זה לא המקרה שכולם בצוות שלך הם כוכבים. חלק מהתפקיד של המנהל הוא לעזור להביא את כל אחד מהעובדים למקסום הפוטנציאל הגלום בו. עם זאת, הידיעה מתי האדם אינו מתאים וסיום קשרי עבודה הוא קריטי. לא משנה איזה טקטיקות תפעילו, ישנם אנשים מסוימים שלעולם לא יתאימו לעבודות מסוימות.


Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך