יעילות - חמישה טיפים להצלחת ארגונך




נכתב בהשראת עדינה מירון

טיפ 1:


בצע מעשי חסד אקראיים בעבור עובדייך. בנוסף, משוב הוא עוד מניע נהדר. אל תחכה לביקורות התקופתיות במקום זאת, הציע משוב לעתים קרובות ככל האפשר. יש לתת משוב חיובי מייד כדי לעודד יותר מאותה ביצועים. יש לתת משוב שלילי כך שלעובדים תהיה הזדמנות לתקן את עצמם. אם תוכלו, קבעו פגישות שבועיות עם עובדים בודדים, בכדי לספק הזדמנות לדון בפרויקטים ובנושאים שוטפים. מפגשים אלה לא צריכים לקחת זמן רב והם יכולים לבנות קשרי עבודה חזקים.


ואל תשכחו לומר תודה על עבודה שבוצע היטב. זה מניע רב עוצמה וצריך לעשות זאת לעתים קרובות - באופן אישי אם הדבר אפשרי. ההכרה בפומבי על תרומת העובדים שלך אפילו טובה יותר. שבחים מצד המפקחים ותשומת ליבם של מנהלי החברה חשובים לא פחות מתגמולים כספיים.





טיפ 2:


פעל בצורה הוגנת, כבד וצור אמון . השתמש בשיפוט שלך, בחוכמה ובניסיון שלך כדי ליצור סביבה תומכת. כאשר מתעוררות בעיות, בחנו את הנסיבות, הבינו את ההקשר ורק לאחר מכן פסקו שיפוט. כבדו וסמכו על הצוות שלכם ותקבלו אותו בתמורה. אם אתה טועה, התנצל והודע שטעית. זה יאפשר לעובדים שלך להתייחס אליך טוב יותר, והם יעריכו את הכנות שלך.


טיפ 3:


העבודה חייבת להיות מקצועית אך תדאג שתהיה גם מהנה. בוסים טובים שמים לב לתמונה הגדולה ולפרטים, ואכפת להם גם מהמוצר וגם מהעובדים.זכרו לעשות זאת בחיוך על הפנים. ליצור סביבת עבודה כיפית זה באמת משתלם מכיוון שרוב האנשים עושים הרבה יותר כשהם נהנים.


טיפ 4:


אפילו בכלכלה קשוחה, לעובדים בעלי פוטנציאל גבוה יש הזדמנויות אחרות . מחקר שערכו הראה כי במהלך משבר כלכלי, עובדים החרדים מהעתיד שלהם יכולים להשפיע לרעה על חברה. הסיבה היא פשוטה ומובנת מאליה: הם פחות עוסקים בעבודתם, וייתכן שהם מתכננים לעזוב.


כדי להעסיק אותם, שקול להכניס משאבים רבים יותר לפיתוח והכשרה של הקריירה. או אולי תוכלו לתת להם פרויקטים חדשים שיעזרו לחברה להסתגל לשוק המשתנה, לצמוח ולהתפתח.






טיפ 5:


היו יצירתיים כדי להימנע מצמצום. מעסיק שמתייחס לעובדיו כאל שותפים אמיתיים עושה כל מאמץ להימנע מפיטורים. המפתח הוא שהעובדים יסמכו על כך שההנהלה עושה הכל כדי לשמור עליהם.
ניתן להפעיל צעדים מרצון להפחתת עלויות, כדי למנוע אסון.



Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך