יעילות - 5 דרכים להעצים את חבריי הצוות שלך ולשפר את תפוקתם





נכתב בהשראת ורטיקה קשיאפ

1. תן לחברי הצוות שלך בעלות והניע אותם לעבר ההצלחה


המנהיגים הטובים ביותר בעסק מבינים את כוח הבעלות. מתן בעלות לחברי הצוות פירושו דבר מלבד לתת להם לקבל את החלטותיהם שלהם ולהפוך אותם לאחראים על עבודתם.


כאשר אתה גורם לחבר צוות לתת דין וחשבון על עבודתו, הדבר מעורר תחושת אחריות כלפיו בעבודתו. הוא מתחיל לראות את עבודתו בצורה אחרת והוא מבין שההחלטות שלו יכולות להשפיע על ביצועי הצוות כולו.


מתן בעלות בא לידי ביטוי בדרכים שונות כמו הובלת פרויקט, טיפול באחריות של משימה וכו '. זה מראה שאתה נותן בו את האמון לבצע את משימותיו על הצד הטוב ביותר. כשאתה עושה זאת, אתה מבין שאין דבר יותר חזק מלבנות את ההערכה העצמית של מישהו בארגון שלך.


2. הגדר דרכי תקשורת ברורים בין חברי הצוות


תקשורת היא אחד מגורמי המפתח התורמים במידה רבה בפריון הצוות. ללא תקשורת אפקטיבית עסקים נכשלים. זאת בגלל שבהיעדר תקשורת, מגיע תקשורת שגויה וזה מוליד הרבה כישלונות.


הרבה עסקים מצליחים משגשגים בתקשורת אפקטיבית. כעת, חובתו של מנהל פרויקטים להבטיח תקשורת אפקטיבית בצוות. תקשורת ממלאת תפקיד גדול בסיוע לחברי הצוות להבין את אחריותם בתפקיד, ובמידה וקיים פער בתקשורת, זה יכול להוביל לבלבול מרובה בתוך צוות, מה שבוודאות ישפיע על התפוקה הכוללת של צוות.








3. דע לחברי הצוות שלך את נקודות החוזק והחולשה שלך


לכל אדם יש כמה כישרונות ומתנות נסתרות שניתן להשתמש בהם לטובה. לפיכך, זו הופכת להיות חובתו של מנהל לגלות את אותם כישרונות ולהתאים לכל עובד באופן ספציפי את המשימות המתאימות לו ביותר לפי כישוריו
הכרת מערך המיומנות של עובדייך היא הדרך החשובה ביותר לגרום לצוות שלך להיות פרודוקטיבי ביותר.


לדוגמה, אם מישהו בצוות אוהב לחשוב מחוץ לקופסה, אתה יכול לגרום לו להעלות רעיונות יצירתיים מול לקוח. כשאר חברי הצוות מנצלים את מיטב הידע, המומחיות והכישרון שלהם, הם מוכנים לתרום מקסימום במקום העבודה. לגרום לעובדיך להשתמש בחוזקות שלהם יתרום להפוך את מקום העבודה שלכם לטוב ופרודוקטיבי מבעבר.


4. שילב כמה תרגילי בניית צוות


התפוקה של הצוות תלויה בגדול בקשר הנוצר במהלך הזמן בין חברי הצוות. אם חברי הצוות מסתדרים זה עם זה, מודעים לחוזקות ולחולשות האחד של השני, מקום העבודה הופך אוטומטית למקום שמח יותר. אם חברי הצוות שמחים מבפנים, התפוקה והיעילות של הצוות יעלו אוטומטית.


כאשר אנשים שונים עובדים בתוך צוות, קיימת סבירות שלא כולם יאהבו זה את זה. כדי לנצח את האיבה בין חברי הצוות, תוכלו לשלב כמה תרגילי בניית צוות. לא רק שזה יוסיף אלמנט מהנה, אלא גם ישטוף כל טינה או תקשורת מוטעית בין חברי הצוות.




5. השתמש בתוכנת ניהול פרויקטים  כדי לשפר את פרודוקטיביות הצוות


בימינו אף אחד לא יכול להתכחש לתפקיד שתוכנת ניהול הפרויקטים המקוונים ממלאת את הגברת עבודת הצוות והפרודוקטיביות. השימוש בכלי ניהול הפרויקטים הנכון לצידכם יכול לעזור בניהול עבודה יעיל ושיתוף פעולה מוגבר בין חברי הצוות.



תוכנת ניהול פרוייקטים מקוונת כזו מפגישה במקום אחד את כל הגורמים המעורבים בפרויקט ביניהם ניתן למצוא את חברי הצוות, מנהלי הפרויקטים והלקוחות . התוכנה מאפשרת לקיים דיונים וצ'אט קבוצתי, שמפרה את כל בעליי העניין ומעדכן אותם בהתקדמות הפרויקט על שלל היבטיו.



Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך