יעילות - כיצד להיות מנהל מוצר יעיל יותר - 6 עקרונות פשוטים להשגת דברים


Arrow, Efficiency, Cost, Speed, Quality, Development


לא משנה אם מדובר במשרה מלאה, משרה חלקית, חברה, כמה חברים, משפחה, והרגלי כושר יומיומיים, זה הפך להיות חובה עלי להיות יעיל ואפקטיבי ככל האפשר בכל מה שאני עושה. זה נע בין משימות שאני מקצה לעצמי, למשימות שהוקצו לי מאחרים (כולל הבוסים שלי בעבודה) ומשימות שאני מקצה לצוותים שלי שאיתם אני בונה מוצרים.
במהלך השנה האחרונה שבה התחלתי בפרויקטים הצדדיים שלי, הזמן נעשה יותר ויותר מתחמק, ​​אבל התחלתי להשתמש בו הרבה יותר בזכות שישה עקרונות שאני מיישם - לא רק בעבודה, אלא במשך כל 24 שעות היממה שלי.
צוותי המוצרים שלי הצליחו ליהנות גם מעקרונות אלה. זה איפשר לכולנו לשמור על אורח חיים זהה תוך ייצור עבודה ויחסים איכותיים ביותר. בואו נתחיל.
Problem, Analysis, Mark, Marker, Hand, Solution


1.      התמקדו בתוצאות ולא בתפוקות
אחד הדברים החשובים ביותר הוא שינוי הלך הרוח באופן שאנחנו חושבים על המשימות שלנו. הצוות שלי ואני מוצאים את זה מועיל מאוד לחשוב במונחים של תוצאות במקום תפוקות. משמעות הדבר היא שאנו רואים איזו השפעה או השפעה יביאו להצלחה ויהפכו את התפוקה לאמצעי לכך. כשאתם מעריכים את סדר העדיפויות בחיים שלכם - כמו תחביבים, מערכות יחסים ועבודה - קבעו מטרות חיים מאקרו. זה נשמע לא אנושי, אבל זה עוזר, וכאן הכי הגיוני לתרץ את הרגש כמשקל.
כשיש לך מישהו אחר שמקצה לך משימות, זה קל מדי ושכיח שאנשים יקצו את המשימות האלה כפתרון.
העניין הוא להבין מה המטרה האמיתית, זה יחסוך לך זמן רב לעשות משהו שעשוי לשרת את התוצאה הסופית. כשאתה מעביר את החשיבה שלך לתפיסת רוח מכוונת לתוצאה, אתה יכול לרוב לתת את הדעת על הפיתרון שנקבע, ואולי בסופו של דבר לגלות דרך חדשה לפתור את הבעיה מלכתחילה. כל עוד אתה ניגש לזה בהתחשב בעקרונות שלהלן, אף אחד לא יחמיץ את הפיתרון אותו הצעת אלא אם כן אגו מעורב במהלך הדרך.
2. קבעו ציפיות
אם אתה עושה משהו עם צוות, או בשביל הבוס שלך (או אם יש לך בוס נהדר, זה אותו דבר), שאל הרבה שאלות כדי לקבל מושג מה הבוס שלך צריך. התחל לתת להם רעיונות כיצד נראה המוצר הסופי ובקש את אישורם. זה לא שונה מבדיקת עיצוב או רעיון, אתה פשוט עושה את זה מהר יותר כדי שתוכל להתחיל לעבוד בהקדם וביעילות האפשרית ולמזער את הטעויות.
3. תכנן
ברצינות, אני לא יודע מה הייתי עושה אם לא הייתי מתכנן. ברגע שמשימה עולה על השולחן, התחל לתכנן כיצד תגיע לתוצאה, להבין מתי יהיה צורך לבצע אותה ולזהות אילוצים אחרים שעשויים להיות מיוחדים למצב ייחודי זה. שוחח על כך עם הצוות שלך בפגישה כאשר זה עולה או שלח הודעה לאחר הפגישה אם הזמן מוגבל, אך אל תתחיל באף חלקים במשימה שאתה לא בטוח לגביהם.
Businessmen, Silhouettes, Man, Woman, Economy


משימות מופשטות יותר כמו מחקר. קבלת הבנה מיידית של אילוציכם תעזור לכם לפרק תוצאה למשימות שתוכלו לתעדף.
חשוב גם להבין שהתכניות משתנות. כמובן, עשה כמיטב יכולתך לדבוק בהתחייבויות שלך; "לעבור דרך" ישמור אותך לא פחות שפוי כפי שהוא שומר על בעלי העניין שלך. אבל, כאשר התוכניות אכן משתנות, זה צריך להיות משום שמשהו בעל עדיפות גבוהה יותר עלה (במיוחד אם השינוי הוא בעל מוטיבציה עצמית), ואני מקווה שהתוכניות יהיו לכם גמישות. אני מגלה שככל שאתה חזק יותר להתחייבויות, כך הם מקבלים יותר סלחנות לאורך זמן - דבקות בתוכניות שלך חשובה מאוד, אלא אם כן אתה באמת צריך לשנות אותן.
4. לתעדף
אני מחשיב נפשית את רוב הדברים בציר ההשפעה / מאמץ הקלאסי - ואז אני רשום את הדברים ברשימת המטלות שלי בסדר שהם צריכים להיעשות. לאיזון יוזמות שונות שאינן קשורות, אני מנסה לשקול כמעט את כל התוצאות הנפרדות שלי (כולל שפיות, מערכות יחסים וקריירה) באופן שווה. לפעמים זה עוזר לדרג אותם גם לצד השני לתת לעצמך אמפתיה מסוימת. כמובן שיש אזהרות בהן הרגש והזמן נכנסים לדרך, אך גורמים אלה מגיעים למקום השני בניתוח המשימות - ויסייעו בהחלטות הקשות יותר.
עבור הצוות שלי אנו משתמשים בדירוגים מאולצים או במצבים פשוטים יותר, אנו מבצעים את המשימות לאורך הציר. שימוש בממצא הוא מועיל ביותר כאשר השגת התוצאה היא מאמץ קבוצתי. אם אתה רק מתעדף את המשימות שלך בעצמך, אתה לא צריך להזדקק לתרשים ברגע שתשתלב טוב במחשבה זו. למרות שזה די ברור עם הזמן, זה יכול להועיל כאשר הצלחת שלך מתמלאת.
ברגע שנוכל לראות את הקשר בין עדיפות המשימות בתרשים, נוכל לכלול מחדש את הזמן כמשתנה ולתעדף מחדש בהתאם. יש דברים שצריך לעשות מוקדם יותר או שהם קריטיים כדי להתחיל דבר אחר. העבר את הדברים האלה לחזית. אם מדובר במאמץ נמוך, אך אינם דחופים, אינך צריך לעשות אותם מייד, אלא צריך להזיז אותם מעט למעלה כדי שיסתיימו לפני שייגמר לך הזמן.
הערכת הרגש היא הרבה יותר סובייקטיבית. כמה חשוב לך משהו? מנוף זה לרוב נכנס לתמונה כאשר מתמודדים עם מערכות יחסים, רגשותיהם ותוכניותיהם. אם אתה רוצה שמישהו יישאר בחייך, אבל אתה עסוק, אתה צריך לפנות זמן גם אם זה השפעה נמוכה על כמה מהתוצאות הרצויות שלך. בנוסף, עדיפות של קביעת עדיפות לדברים אלה עשויה לרוב לקחת זמן רב יותר לתיקון מאשר לתחזק.
5. מצא את הנקודה להפחתת החזרות
בסביבות רבות, לעיקרון הזה יש סטיגמה נגדו, אבל זה הכרחי לחלוטין, ואני חושב שזה פגם אנושי להתעלם ממנו. עם זאת, הסיבה שמאחורי הסטיגמה החברתית מובנת - בהרבה משימות, קשה מאוד לזהות מתי הגעת למעשה לנקודת המפנה של ירידה בתשואות. לעתים קרובות זה סובייקטיבי וכאשר הוא ממושך, ניתן להסיק שהוא מובל על ידי אגו.
בתרבויות עבודה זה עשוי להיות שהבוס שלך מוצא את הנקודה להפחתת התשואות, ואם יש להם אגו, זה לרוב לא סימן טוב. בארגונים שמתייחסים באמת ללקוחות שלהם כבוס שלהם, בדיקות תכופות יכולות להיות הפיתרון כאן. גם אם בכל מקרה שלא תוכלו לבדוק עם לקוחות, לבדוק עם בני גילם. בקש מהם לנקב חורים במשימה שלך.
אני חושב שמבחני לחץ תכופים הם הדרך הטובה ביותר לקבוע מתי הגעת לנקודה זו - והם יכולים לספק תמיכה רבה לבעלי העניין שעלולים להרגיש אחרת. אנשים תמיד ימצאו בעיות אם תבקשו מהם. השתמש בזה לטובתך. גם אם הם בררנים חריפים, להיות מודע אליהם יכול לעזור לך לתעדף. כשאני כותב כרטיסים, אפעיל מדי פעם לחץ על נאמנות או פרטים על מבחן עם מפתחים, במיוחד כאשר אני עובד עם צוות חדש.
אם אתה מנהל הבודק עבודה, הבין שלא כל רעיון שעשוי להיות לך בעבודה שאתה בודק, זה יהיה מתוך קול ומוח שונים. שקול אם התוספות שלך שוות את העבודה הנוספת שתידרש לכפוף לך ליישם.
Sundown, Energy, Sun, Wind, Turbine, Environmental 


6. קבל שיש דברים שלא יבוצעו
הרבה יזמים נשאלים כיצד הם עושים את כל מה שיש בצלחתם. התשובה הפשוטה היא שהם לא.
זה בסדר להגיד "לא", במיוחד אם אתה עושה זאת מראש ומקבע את הציפייה עם בעלי העניין שלך.
 זה לא רק דבר יזמי, אתה יכול להגיד גם לא במשרד.

אתה צריך להיות בסדר עם זה - כך גם כל מי שסומך עליך. זה תן וקח. רק וודא שאתה לא מזניח ברציפות משהו חשוב - לוקח יותר זמן לתקן משהו מאשר לתחזק אותו.
Planning, Efficiency, Schedule, Time Management


Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך