יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך





נכתב בהשראת ג'יימס מרטין


ייעול התקשורת עם הלקוחות.


אינטראקציה עם לקוחות ביעילות ובבקיאות מסייעת להשאיר אותם מרוצים וזה אחד הדברים הכי חשובים לחברתך. קישור מערכת תקשורת IP לפיתרון ניהול קשרי לקוחות (CRM) הוא אחד הדרכים לשפר את התקשורת אל מול הלקוחות. כאשר לקוח מתקשר, חלון מוקפץ לעובד החברה עם פרטיו של הלקוח שנשמרו במערכת, כגון: מקום מגורים, שם, הזמנות ממתינות החזרות אחרונות וכו'.





צמצם את זמן הנסיעה הלא פרודוקטיבי.


כל זמן שעובד מבלה בנסיעות, במיוחד במטוס, יכול להפחית בצורה דרמטית את היעילות התפעולית.
פתרון תקשורת IP המציע ועידה במדיה עשירה, כמו שיחת ועידה בוידיאו, עוזר להפחית את הצורך לנסוע לפגישות במיקומים מרוחקים. את הזמן שנחסך מנסיעות ניתן להקדיש טוב יותר לעיסוקים פרודוקטיביים יותר.
כמו כן, צמצום נסיעות חוסך כסף.


למיקור חוץ של משימות IT.


האם זה השימוש הטוב ביותר בזמנו של עובד לניהול מערכת אבטחת הרשת או ה- IP שלך?
לעתים קרובות, אפשרות יעילה יותר היא למקם משימות כאלה לספק שירותי. לספק שירות יש את המומחיות שהעסק שלך זקוק לו אך עשוי להיעדר, ללא צורך בבזבוז זמן או כסף בפיתוח המומחיות הזו בבית.
כמו כן, מיקור חוץ מאפשר לעובדים שלך להישאר ממוקדים בפעילויות יצרניות הקשורות לכישורי הליבה של העסק שלך. וזה עוזר לשמור על העסק שלך תחרותי.


משימות מיקור חוץ יכולות לעזור בשיפור שביעות רצון הלקוחות.


הרבה עסקים קטנים חושבים שיותר זול לעשות הכל בעצמם. אבל עובדים עלולים להעמיס יתר על המידה, וייתכן שהם לא במצב רוח טוב כאשר הם מתקשרים עם הלקוחות שלך. לעיתים קרובות חברות קטנות ובינוניות אינן עושות עבודה כל כך טובה במשימת IT, כמו שספק שירות היה עושה עבורן.





שפר את שביעות רצון העובדים ודאג לשמר את העובדים הטובים.


כאשר לעסק שלך תהליכים לא יעילים, כמו מערכות טלפון עתיקות או רשת איטית, עובדים עלולים להפוך למתוסכלים, מכיוון שהם לא יכולים לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר עם כלים אלו. לקוחות עשויים לשים לב לתסכול זה ולאבד אמון בעסק שלך. חמור מכך, עובדים מוערכים יכולים ולהחליט להתפטר ולעבור למקום עבודה אחר. לא רק שאיבדת עובד יצרני, אתה צריך לבזבז זמן וכסף על שכירת מחליף. כדי להבטיח שהעובדים הם פרודוקטיביים ומרוצים, הצרכים העסקיים שלך, לכל הפחות, רשת מאובטחת, אמינה, זמינה תמיד.






Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית