יעילות - חמישה צעדים לעבר ההצלחה




נכתב בהשראת עדינה מירון


רבות מההמלצות הבאות אולי נשמעות כמו מחשבות של השכל הישר, אך תתפלאו כמה מנהלים מזניחים לעקוב אחריהם. הם יכולים לאפשר לך להשיג את הדבר הנחשק ביותר בכל מקום עבודה והוא: היכולת להניע את העובדים שלך להזיז הרים! (והם ישמחו בעבודתם בזמן שהם עושים זאת).


צעד 1:


הגדר בבירור את החזון שלך. וודאו שהחזון שלכם מוצג כמפת דרכים ברורה ומובנת לעובדים שלכם, ושהם מכירים כל פיתול ופנייה.





צעד 2: 


תן לעובדים את מה שהם רוצים וצריכים. אל תניח רק שלכל אחד ואחד מהעובדים שלך יש את כל הכלים, ההדרכה והתמיכה של המפקחים שהם צריכים - בדוק איתם באופן אישי וברר זאת ובמידה ותצטרך לתת יד ולעזור עשה זאת.


צעד 3: 


תקשרו היטב ולעיתים קרובות. ניתן להשתמש בהדרכות, תזכירים, עלוני מידע, שאלות נפוצות ומפגשים קבועים כדי להציג את החזון שלך בפני עובדייך. הקפידו לשאול שאלות, ואם הם מבולבלים, צרו מחדש את הדרך בה המידע מגיע אליהם.


אולי החלק החשוב ביותר בעבודתו של מנהל טוב הוא תקשורת אפקטיבית. יצירת תרבות של תקשורת בה מנהלים ועובדים חולקים יעדים משותפים ופועלים יחד כדי לעמוד בהם יכולה להרים את החברה לפסגות חדשות.


תקשורת ארגונית טובה חשובה מאוד במיוחד בתקופות קשות או בתקופות של שינוי. התזמון הוא קריטי בכדי להודיע ​​לעובדים על שינויים צפויים, על מנת להפחית את חוסר הוודאות. אתה צריך להיות מאוד ברור לגבי מטרת המפגש איתם. מספר יעדים מומלצים כאשר אתם משוחחים עם עובדיכם:
  • השג רכישה פרטנית
  • השג מחויבות לשינוי
  • צמצם את ההתנגדות
  • להפחית חרדה אישית
  • להבטיח את הבהירות של היעדים
  • שתף מידע / חזון
  • לאתגר את הסטטוס קוו
  • השג בהירות
  • צמצם את חוסר הוודאות



צעד 4:


גבשו את כולם. מצא דרך לגרום לכל העובדים שלך לעסוק בתכנון וקבלת החלטות. ככה הפרויקט הופך לתינוק שלהם: משהו שהם מוכנים להילחם עליו.


לשם כך, בכל הזדמנות אפשרית, בקש מהעובדים שלך רעיונות חדשים לייעול והשתמש בהם. בדרך זו יש להם אינטרס לראות את הפרויקט מצליח ובגדול. לא רק שזה יכול להעצים ולהניע עובדים, זה יכול גם להוביל לדרכי עבודה חדשות ופרודוקטיביות יותר שבדרך כלל ניתן היה להתעלם מהן בתקופות יציבות יותר.




צעד 5:


לא משנה באיזה סוג עסק אתה נמצא, עליך לבחון תוכניות תמריץ. הוכח כי הם מועילים מאוד בהנעת עובדים, והיתרון העיקרי הוא שהעלות יכולה להיות מבוססת על ביצועים בפועל ולשלם רק לאחר שעובד הגיע למטרה הרצויה. "עשה עבודה טובה ותקבל על כך תגמול" משפיע לטובה על החברה בכללותה, כאשר עובדים עובדים קשה יותר בכדי לעמוד ביעד.



Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך