יעילות - כיצד לשפר את ביצועי העבודה היומיומיים








השתמש בכלי ארגון דיגיטלי


יש המון טכנולוגיה בחוץ - לפני שתתעצבן, בצע קצת מחקר כדי לראות איזה אפליקציות לוח הזמנים, לוח השנה וכו' יש בשוק. יתכן שתמצאו שחלקם מושלמים עבורך . רק זכרו כי כלים דיגיטליים יכולים להיות חברכם אם הם הגיוניים עבורכם ואתם לוקחים את הזמן המינימלי הדרוש ללמוד וליישם אותם בזרימת העבודה היומיומית שלכם.

אך אל תשכח להשתמש בכלי ארגון מהדור הישן


אל תהססו להשתמש גם בלוח שנה התלוי על הקיר, ברשימת מטלות הרשומות בנייר. מה שחשוב מאוד הוא לשמור על ניקוי השולחן העמוס שלך, לכל הפחות, דבר היוביל למוח שלך להיות ממוקד יותר בעבודה.





צא לחופשה


קיום חופשה זה הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות בקריירה שלך, ואנחנו נוטים להסכים. כאשר אתה מסוגל להתנתק באמת מהעבודה לזמן קצר, כשאתה חוזר, אתה תרגיש נמרץ מחדש ונרגש להתחיל לעבוד שוב. התשוקה שהייתה לך לראשונה לתפקיד שלך עשויה למצוא את דרכה חזרה אחרי חמישה ימים מפוארים במלון פאר בפריס.


שאל שאלות


מה זה אומר, השאלה המטומטמת ביותר היא זו שאינך שואל? לעולם לא תדע את התשובה אם לא תשאל, אז בלע את הביישנות ופשוט שאל את השאלה. במיוחד אם זה קשור לחובות התפקיד שלך, עדיף לקבל את התשובה עכשיו ולא לבזבז זמן רב מדי בניסיון להבין זאת בעצמך - זה מבזבז את הזמן של כולם.

היה דייקן


אתה לא יכול לבצע את העבודה שלך אם אתה לא שם. איחור כרוני בכל יום זו דרך רעה להתחיל את היום.
נסה לעבוד על הגעה בזמן למקומות ולראות כיצד היום שלך משתנה. רמז: השאירו יותר זמן התארגנות ממה שאתם חושבים שאתם צריכים.






דגל בחונכות


חונכות הן מערכות יחסים מועילות הדדית. החניך זוכה ללמוד טריקים ישנים ופתרונות נבונים, והחונך מקבל הגשמה בין אישית. בנוסף, לפעמים, כשאתה מהווה מודל לחיקוי עבור מישהו, אתה עושה את פעולותיך על הצד הטוב ביותר ובכך אתה יותר פרודוקטיבי ויעיל.



Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך