יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית








נכתב בהשראת ג'יימס מרטין

ספק לעובדים גישה מאובטחת ועקבית למידע. 


יש יתרון עצום כאשר יש לך את היכולת להגיב מהר יותר מאשר מתחרים גדולים יותר. אבל אם הרשת של החברה שלך לעתים קרובות, איטית או לא מאובטחת, היתרון התחרותי הזה נשחק.
רשת בטוחה, אמינה והגנה עצמית המבוססת על נתבים ומתגים חכמים מספקת לעסק שלך זריזות מרבית על ידי מתן גישה אמינה ובטוחה למודיעין העסקי. יתרה מזאת, תשתית רשת מאובטחת ואמינה מספקת את הבסיס הדרוש למספר טכנולוגיות ופתרונות משפרי יעילות, כגון תקשורת IP.


ספק גישה בכל עת ובכל מקום לעובדים במובייל. 

גישה לאנשים ומידע חשובים במיוחד עבור חברות קטנות ובינוניות כדי להיות פרודוקטיביים תוך כדי תנועה. טכנולוגיות המאפשרות גישה בכל מקום כולל רשתות פרטיות וירטואליות (VPN), המחברות בין עובדים מרוחקים בצורה מאובטחת לרשת החברה ורשתות אלחוטיות נרחבות, המאפשרות לעובדים להישאר מחוברים לרשת תוך כדי נדידה בבניין משרדים או מחוצה לו.

צור תהליכים עסקיים יעילים עם שותפים. 

כמה ארגונים גדולים הופכים תהליכים עסקיים יעילים ומאובטחים לתנאי הכרחי לניהול עסק איתם. כדי לפתח תהליכים עסקיים יעילים העומדים בדרישות השותפים שלך, העסק שלך זקוק לתשתית רשת בטוחה ואמינה.

הקל על שיתוף פעולה. 

שיתוף פעולה אפקטיבי, אינטראקטיבי בין עובדים, שותפים, ספקים ולקוחות הוא דרך בטוחה להעלות את היעילות תוך הפחתת עלויות.  שיחות ועידה בוידיאו, תקשורת IP וטכנולוגיות אחרות שהעסק שלך זקוק לו כדי לעודד שיתוף פעולה עם לקוחות ושותפים בדרך חלקה וקלה.


אפשר לעובדים לשלוט במערכות העבודה לא רק במחשבי החברה. 

שיחות שלא נענו מייצרות מספר אתגרים עסקיים, כולל חוסר יעילות תפעולית, עיכובים בפרויקטים, החמצות הזדמנויות וכו'. פיתרון תקשורת IP מאפשר לכוח העבודה שלך מספר טלפון אחד שיכול לצלצל במקביל למספר מכשירים, מה שמגדיל מאוד את הסיכוי להגיע אליהם בניסיון הראשון. 




Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך