יעילות - 5 דרכים לשיפור תוצרי עובדיך







נכתב בהשראת ורטיקה קשיאפ

לספק סביבת עבודה טובה תוביל לפרודוקטיביות מקסימלית


סביבת העבודה והתשתיות הם תורמים חיוניים לשיפור היעילות והפריון של הצוות. על פי מחקר שנערך לאחרונה, הסביבה הגופנית משפיעה מאוד על האופן בו העובדים מרגישים, חושבים ומתפקדים במקום העבודה.


כתוצאה מכך, ארגונים רבים נותנים תשומת לב בעיצוב הפנים של המשרד שלהם. הם דואגים לשלב תאורה בהירה, פריסת ריהוט נוחה ומגע בטבע בעזרת צמחים ופרחים.
מלבד הנראות החיצונית במשרד, האוירה השוררת במתחם המשרדים משפיעה גם היא על התפוקה של הצוות. שליטה של המנהל, עובדים מתנשאים ופוליטיקה משרדית יכולים להוריד את הפרודוקטיביות והיעילות הכוללת בארגון.


הנעת הצוות על ידי מתן תמריצים


עובדים עובדים בצורה הטובה ביותר כאשר ניתנת להם סיבה לעשות זאת. הם רוצים שהמאמצים שלהם יהיו מוערכים ומעדיפים שיהיה קצת יותר מטפיחה על השכם מהבוסים שלהם. זו הסיבה שמעסיקים רבים בוחרים ליישם תוכניות תמריצים בכדי להניע את עובדיהם.


על פי מחקר שנערך לאחרונה, 85% מהעובדים הרגישו יותר מוטיבציה לעשות כמיטב יכולתם כאשר הוצע תמריץ. תמריצים אלה יכולים להיות בצורה של בונוסים כספיים, שוברים חינם, חופשה בתשלום, חופש נוסף, ארוחות צהריים וכו '.





קח צעד לאחור ותן לעובדייך חופש פעולה


כל עובד או חבר צוות עובדים בצורה הטובה ביותר כאשר נותנים להם סביבה שבה מותר להם לעשות את הדברים כפי שהם רואים לנכון. מרבית העובדים נוטים לאבד עניין ברגע שהמנהל שלהם קובע להם מה לעשות.


אחת הדרכים הרבות שיכולות לעזור לכם להתגבר על זה היא ליצור צוות kickass. הגדירו את אחריות התפקיד שלהם ואת הציפיות שלכם בבירור אליהם. 


כעת, צאו לכו צעד לאחור ותנו להם לעבוד בעצמם. יחד עם זאת, היו ניתנים לגישה לתפוקותיהם  כך שאם למישהו בצוות שלכם יש שאלה, הם לא צריכים לחשוב פעמיים כדי להבהיר את הספקות שלהם. תמיד סמוך על הצוות שלך בביטחון רב. זה מחזק עוד יותר את הביטחון העצמי שלהם שעוזר להם לבצע את משימותיהם על הצד הטוב ביותר.

שבח את עובדייך על מנת להעלות את המוטיבציה שלהם


חלק גדול מהעובדים אוהבים לקבל שבח והערכה לאחר ביצוע משימה על הצד הטוב ביותר. אתה יודע ששום דבר לא יכול להוסיף לפרודוקטיביות, אם עובד מרגיש שהתרומה שלו לא מוערכת מספיק.


ואילו הערכתם מול כל הצוות יכולה לעשות פלאים. מעשה הערכה פומבי בא במקום מילות ברכה אישיות הניתנות במייל מעורר השראה בחברי הצוות האחרים ומניע אותם לעשות כמיטב יכולתם על מנת שגם הם ישיגו הערכה זו. יישום מהלך זה מקדם תרבות עבודה בריאה בארגון שיהווה תוספת לשיפור התפוקה של הצוות.





תנו זה לזה משוב


אחרון, אך החשוב ביותר ברשימה הוא להציג תהליך משוב בצוות. אין שום תקווה להגביר את היעילות של העובדים אם הם לא יודעים שהם לא יעילים מלכתחילה. זו הסיבה שביקורות ביצועים ומשוב בונה חיוניים בכדי להגביר את התפוקה של הצוות. 


היכרות עם תחומי ההזדמנויות תניע את חברי הצוות לבצע שינויים בסגנון העבודה שלהם.
כשתסיים לתת להם את המשוב, שאל אותם איזה פעולות אתה יכול לבצע בכדי לעזור להם להשתפר.
יכול להיות שהם היו רוצים מעט יותר הדרכה למשימות מסוימות או שיעדיפו קצת יותר מקום לחופש היצירתי.


זה מעודד את תרבות הדיאלוג הפתוח שתקל על שיתופי הפעולה בעתיד מאשר קודם.
הפריון של הצוות דומה לזה של אפיית עוגה בה יש לאסוף את החומרים הנכונים (חברי הצוות) ולהכין מהם עוגה טעימה ומוצלחת. העצמת הצוותים שלך להיות במיטב הפורה שלהם דורשת בלילה מעורבת היטב של מרכיבים שונים.


בסך הכל, אין דרך אחת להעצים את הצוותים שלך להיות פרודוקטיביים יותר; במקום דרכים קטנות ומתמדות אתה יכול להניח את הבסיס לסביבה יצרנית. על ידי מתן תמיכה קבועה לעובדים, משוב ועידוד, תוכלו לראות עלייה אדירה במד הפרודוקטיביות. 





Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך