יעילות - סיבות קריטיות לחוסר פרודקטיביות

Arrow, Target, Bullseye, Goal, Aim, Circle, Center, Win

האם אתה מבלה לפעמים שעות אחדות בשולחן העבודה שלך, אך נראה כי לא תעשה הרבה? האם אתה רוצה להיות פרודוקטיבי יותר עבור הזמן שלך ?
אם כן, אני יכול להתייחס. כמי שמתלהב מצמיחה אישית והשגת תוצאות מקסימליות, אני כל הזמן מוצא דרכים לעשות יותר עבור זמני. אני גם נלהב לעזור לאחרים - כולל לך - להשיג את התוצאות הטובות ביותר בחיים. בחמש השנים האחרונות עבדתי עם מאות אנשים כדי להשיג את ההצלחה הגבוהה ביותר שלהם, והפכתי אותם מדחיינות לתלמידים מוצלחים בעלי מוטיבציה עצמית, לאנשים יוזמים, עצמאים וסופר פרודוקטיבי.
בעוד שחלק עשויים לחשוב שפרודוקטיביות היא רק עניין של עבודה קשה ושימוש במשמעת, מצאתי שזה לא בהכרח המקרה. במקום זאת, ישנם הרגלים מרכזיים המבדילים בין אנשים פרודוקטיביים סופר ואנשים פחות פרודוקטיביים, ואי תרגול הרגלים אלה באופן טבעי מוביל לטבילה בפריון שלך - לא משנה מי אתה. אם אתה מתקשה לבצע דברים, ככל הנראה אחד (או יותר) מהגורמים האלה חלים:
אי הצבת יעדים
הבעיה ברוב המקרים היא שהם (א) לא מציבים יעדים או (ב) מציבים יעדים שגויים ללא יעדים, אין להם חזון אישי לגבי מה שהם רוצים שהחיים שלהם יהיו. אמנם זה אולי נשמע כמו חיים נחמדים ולא מתוחים, אבל האמת היא שזה יוצר מצב שהם עוברים מדבר לדבר כל יום לא בצורה מסודרת , כשהם כפופים לגחמותיהם ודרישותיהם של אחרים, ובעצם אין מטרה עליונה לעבודתם. ימים ושבועות עוברים מבלי שהדבר נעשה, ולפני שהם יודעים זאת, הם כבר בשנות ה -40, ה -50 או ה -60 ותוהים לאן עבר מחצית החיים שלהם.
כיצד לתקן זאת :
  • הציבו יעדים, במיוחד עבור התחומים החשובים ביותר בחייכם: בדרך כלל קריירה, מערכות יחסים, כספים, בריאות וצמיחה אישית. איפה אתה רואה את עצמך באזורים אלה בשנה הבאה, שלוש וחמש שנים?
  • רשמו את המטרות הללו ואז פעלו לעברן צרו את לוח החזון שלכם ועקבו אחרי מטרותיכם
Money, Finance, Mortgage, Loan
אין לך את המטרות הנכונות
קביעת יעדים אינה מספיקה - עליכם להגדיר את היעדים הנכונים. קביעת יעדים שגויים תוביל אותך לכישלון!
מה מגדיר "מטרות נכונות" בכל זאת? באנשים סופר פרודוקטיביים אני חולק את ארבעת הקריטריונים הבאים:
(1) מעורר השראה, (2) ענק (3) ספציפי (4) קשור בזמן .
יעדים התואמים קריטריונים אלה נוטים להשיג את ההצלחה הגדולה ביותר, כל הדברים כל הזמן קבועים.
לרוע המזל, רבים מאיתנו משיגים את היעדים ה"לא נכונים "- יעדים שאף אחד לא מעורר אותנו, הם קטנים מדי, מעורפלים מדי או שאין להם תאריך יעד. מכיוון שהיעדים שלנו משפיעים ישירות על הפעולות שלנו שמשפיעות על התוצאות שלנו, קביעת מטרות שגויות גורמת לכך שיש לנו תוצאות מעטות ללא תוצאות, ומכאן שיצרנו לעצמנו סיטואציה של יעילה.
כיצד לתקן זאת :
  1. ודא שאתה מציב יעדים שאתה רוצה רק לעצמך, בניגוד ליעדים שרוצים אחרים. לעולם אל תחיה את חייך למען מישהו אחר חוץ ממך.
  2. לכו על יעדים ענקיים, לא קטנים. "הגדילו את קהל הלקוחות ב -200% והיו המובילים בשוק", לא קבלו עוד לקוח או שניים כדי שאוכל להספיק לגמור את החודש.
  3. היה ספציפי ככל האפשר. "להרוויח 10,000 דולר בחודש עד דצמבר 2014," לא "הגדל את ההכנסה שלי."
  4. קבע תאריך יעד לכל יעד שיוביל אותנו לנקודה הבאה ...
Calculator, Calculation, Insurance
אין לך תאריכי יעדים
בתקנה מספר 2 של אנשים סופר פרודוקטיביים אני מדבר על החשיבות של קביעת מועדים, ובמיוחד צירי זמן. אם אתה מכיר את הייעוץ הפרודוקטיבי האישי, בטח שמעת על חוק פרקינסון - האמרה ש"עבודה מתרחבת כדי למלא את הזמן הקיים להשלמתה. "משמעות הדבר היא בניגוד לדעה הרווחת כי הזמן שנדרש עבור משימה תלויה בקושי המשימה ו / או ביעילות / יעילותנו, החוק מציע כי הנהג המוביל הוא למעשה ... הזמן שאנחנו מקצים למשימה!
המשמעות היא שאם תגדיר מועד אחרון של ארבע שעות למשימה שבאמת צריכה שעתיים, בהכרח תיקח ארבע שעות למשימה. אם תגדיר תאריך יעד של שבוע למשימה שבאמת צריכה יומיים, תקח שבוע שלם למשימה. ו ... אם לא תקבעו תאריך יעד כלשהו, ​​המשימה יכולה להימשך כמעט לנצח. כלומר, זה לעולם לא יושלם.
כיצד לתקן זאת : הגדר מועדון משימותייך ויעדיך. בפרט, קבעו ציר זמן שהוא פירוט מפורט של השלבים ואבני הדרך להשגת יעדיכם. 
אתה מנסה לעשות הכל
שמעתם פעם על אמירה זו, ש"פחות זה יותר? "ובכן, הנה עוד אחת:" לנסות לעשות הכל תוביל להשגתה של כלום. "החברה שלנו כיום מתמקדת הרבה בעשייה רבה יותר וביצוע יותר. ובעוד שאני מסכים לחלוטין עם החשיבות של לעשות יותר ולהשיג יותר, לנסות לעשות הכל יכול לגרום לחוסר מיקוד, שלא לדבר על הצפת משימות ולחץ. למעשה,  זו אחת הבעיות הנפוצות בקרב לקוחותיי - ואנחנו מדברים על אנשים מוכשרים ביותר שהצליחו להשיג הרבה!
כיצד לתקן זאת : תפסיק לנסות לעשות הכל. במקום זאת, התמקדו בדברים החשובים ביותר ועשו אותם היטב. מהן 20% המשימות בעלות ההשפעה הגבוהה ברשימה שלך, וכיצד תוכל לעבוד עליהן? לדברים הפחות חשובים, זרוק אותם, או תאציל סמכויות. זה מוביל אותנו לנקודה הבאה ...

Office, Business, Paperwork, Document

אתה מנסה לעשות הכל בעצמך
אני מבחין בבעיה זו בקרב פרפקציוניסטים רבים, שכלל את עצמי: אנו מתעקשים לעשות הכל בעצמנו. למה? כי אנחנו מסרבים להרפות. אנו מרגישים שכאשר נרפה, נאבד שליטה, אנשים עלולים לבלגן, הכל יהפוך לאסון ונצטרך לנקות את "הבלגן" בהמשך.
אני מבין, כי אני לפעמים ככה. בעבר הייתי הרבה יותר "רכושני" בעבודתי, ובחרתי לעשות הכל בעצמי כדי שאוכל לעשות הכל כמו שרציתי. עם זאת, למדתי שאיש אינו חשב על זה: לא משנה כמה אתם פרודוקטיביים, לעולם אינכם יכולים להשיג אותה כמות עבודה ש- 10 פעמים או פי 100 מהאנשים (שהם מוכשרים באותה מידה כמוכם) יכולים לבצע באותה כמות זמן. ידיים רבות עושות עבודה קלה, ושני מוחות טובים מאחד (רוב הזמן).
כיצד לתקן זאת : שחרר את הצורך לעשות הכל בעצמך. האצלו משימות ותנו אמון בחברי הצוות, העובדים ו / או הספקים שלכם.
אין לך סביבת עבודה תומכת
הערך את סביבת העבודה הנוכחית שלך. בסולם של 1 עד 10 כאשר 10 הם הסביבה הטובה ביותר לעבודה, איך היית מדרג את זה? האם היית נותן לו 1 עד 3 (רע)? 3 עד 5 (ממוצע)? 6 עד 8 (בסדר)? או 9 עד 10 (טוב מאוד)?
רובנו עובדים בסביבה ממוצעת "3 עד 5". החל משטחי עבודה לא מאורגנים, לגבהים שולחניים גרועים המובילים לתנועה רועשת (במיוחד לאלו מאיתנו העובדים מהבית), לאנשים מפטפטים, לתחנות עבודה משעממות, אנחנו כל הזמן נלחמים בסביבה שלנו רק כדי לעשות דברים. זה רע, כי במקום לשפוך את האנרגיה שלנו לעבודתנו ולהמיר אותה לתפוקה בונה, האנרגיה שלנו מתנקזת מהסביבה שלנו.
כיצד לתקן זאת : סביבת זרימה - "סביבה שנותנת לך את חווית העבודה המרבית ומאפשרת לך להיכנס לזרם בקלות." אתה יודע שאתה נמצא בסביבת הזרימה שלך כשאתה יכול להעביר למצב עבודה בקלות ואתה מרגיש מלא אנרגיה כל הזמן! מצא את סביבת הזרימה שלך (או צור אותה אם אתה צריך) וצפה בפריון שלך עולה!
אתה חושב שהעבודה יכולה להיעשות רק כאשר יש לך שעה או יותר לבצע אותה
חושבים שפסקה של חמש או עשר דקות לא יכולה לעשות שום שינוי לרשימת המטלות המסתיימת שלכם? ובכן, תחשוב שוב. חלונות הזמן הקטנים שבין פעילויות, המכונים כיסי זמן, יכולים לעשות הבדל עצום כאשר הם יעילים לשימוש.
במקום לרפות, לפטפט בצ'אט עם חברי כיתת הלימוד או להירדם במהלך הכיסים האלה, אפשר לבצע מטלות לקרוא מאמרים להרחיב את האופקים. כתוצאה מכך, מעולם לא צריך לבזבז זמן נוסף מחוץ ללימודים כדי ללמוד, וניתן להתמקד רק בלמידה לבחינות כמה ימים לפני (לפעמים אפילו בלילה שלפני)!
כיצד לתקן זאת : נצל את כיסי הזמן שלך, גם אם הם אורך חמש דקות בלבד. אל תזלזל בהבדל שכיס קטן יכול לעשות בחיים שלך. תתפלאו כיצד תרגול של הרגל אחד זה יכול לשנות את העניינים.
אתה מזניח תחומים אחרים בחייך
אולי התפיסה השגויה הגדולה ביותר לגבי פריון היא שאתה צריך לשים בצד את תחומי העבודה שאינם - למשל משפחה, חברתי, רומנטיקה ובריאות - כדי להתקדם בעבודה. "אני אגיע לאלה אחר כך", זה מה שרובנו אומרים.
אולם זה לא נכון. עבודה אינה מהווה את כל חייך, ועבודה אינה יכולה למלא את החסר שרק אזורי עבודה שאינם יכולים לעבוד. אם הזנחת תחומי החיים האחרים (בין אם מדובר בחברה, רומנטיקה, משפחה, בריאות או רווחה אישית) עשויה להעניק לך יתרון בפריון העבודה שלך בהתחלה, זה זמני - מערך כזה אינו יכול להימשך לאורך זמן. זה בסופו של דבר רק יביא לדברים רעים כאשר אתה "מורעב" בתחומי החיים האחרים שלך ויהיה חסר מוטיבציה אפילו לעבוד בכלל.
כיצד לתקן זאת: זהה את התחומים בחייך שאתה מזניח. לאחר מכן פעל על פיהם, תוך שמירה על סדרי עדיפויות בעבודה שלך. הפריון נובע מהניהול ההוליסטי של חייך; אדם מאושר / הורה / בן / בת זוג / ילד יהיה באופן טבעי השראה ומלא כוח לעבוד קשה ולהביא את הטוב ביותר בעבודתו.
Analytics, Charts, Business, Woman 


Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך