יעילות - 8 גיבורי על שאתה צריך בחברתך



לכל עסק מצליח יש ריבוע של גיבורי על חשאיים. אלה האנשים שגורמים לדברים לקרות, עושים דברים מעוררים
השראה באחרים בחדשנות וראיית הנולד שלהם.

רבים מהאלופים היומיומיים האלה מסתתרים באופק פשוט - הם יכולים להיות כמעט כל אחד. מעצמות העל שלהן הן הכישורים והכישרונות שהחברה שלך צריכה לעבור.

לכן, אם אתה מקווה לחלק את התחרות ולהעביר את העסק שלך לגבהים חדשים, וודא שאתה תכלול את שמונת גיבורי העל האלה בתכנון שלך.

1. מנהיג הפנתר השחור

אדם זה הוא המנהיג חסר הפחד של החברה שלך. המעצמה העיקרית שלהם היא קרינת קסם וביטחון כריזמטי תוך היכולת לאתר חוסר יעילות ולהמציא פתרונות לתיקונם. גיבור-על זה הוא המפקד הפרגמטי. הוא או היא ידועים בהיותו מעורר השראה, ישיר, כנה ומונע הסכמה.
הוא מקבל באופן לא נאה אתגרים ופועל כדי להתגבר על כל חסימות או סיבוכים שעוברים בדרכו. אבל אפילו כשהוא לוקח אויבים, הוא מתמקד בעבודה לעבר יעדים שעוזרים לטובת הכלל.

חברות עם גיבור-על של פנתר שחור יש מנהיגים שמצטיינים בהצהרת עצמם, שהם רחמנים אבל יש להם סגנון "קבלת אמון אך אמור" של קבלת החלטות. רק זכור כי בעוד שמנהיגים אלה נהדרים לעשות דברים ולהתקיים חייבים לעבוד על מטרה משותפת, הם עשויים להתקשות להתחבר לרגשותיהם ועשויים להתעלם מהרגשות שלהם.

קשור: 15 טעויות מנהיגים מצליחים יודעים להימנע

2. החדשני / חזון טוני סטארק

בעוד שכל השאר בחברה שלך מורדים בראשם, עובדים קשה על אתגרים יומיומיים, אתה זקוק למישהו שחושב קדימה וחולם בגדול. קיום מנהיג בכיר שמתמקד בתמונה הגדולה, בראיית אפשרויות חדשות וביצירת הדבר הגדול הבא, הוא חיוני ביותר להצלחת החברה שלך.

גיבור העל הזה הוא מישהו שנושם חדשנות, יצירתיות וכושר המצאה. הכישרון שלו או שלה הם המפתח להישאר לפני המתחרים ולהיות מוכנים לכל שיבושים שיבואו בדרך שלך. חשוב עוד יותר, אדם זה יעזור לך למצות את המשימה והמטרה הייחודית של החברה שלך. המחדש / המנהיג החזון הוא גיבור העל שעוזר לחברה שלך להתבלט ולהאיר, לעומת סתם לנסות לעמוד בקצב המתחרים.

פותר הבעיות המצוין הזה הוא טוני סטארק / איירון מן של החברה שלך. סוגים אלה של מנהיגים ידועים לעתים קרובות בזכות רעיונותיהם הרוחניים והגבולות. עם זאת, הם עלולים להיות גם פזיזים ומדוברים לפעמים. כמו שסטארק דוחף ללא הרף את גבולות הטכנולוגיה כדי לשפר את יכולותיו ולהתמודד עם אתגרים גדולים יותר, כך מנהיג מסוג זה הוא גאון ממציא שלעתים מחונן במדע ובמתמטיקה.

בדומה לסטארק, אנשים אלה יכולים ליצור גל אחר גל שיבושים, אפילו כאשר אחרים מנסים להתאים את רעיונותיהם הגאוניים למטרותיהם. למרות שסטארק ידוע בהתנהגותו האהובה ובשימוש בהומור ובשנינות, כשהוא "באזור" ועובד על חידושים, הוא ידוע להסתגר כך שהוא יכול להתמקד לחלוטין בפרויקטים האלה.



3. האידיאליסט האינטואיטיבי של ספיידרמן

אתה צריך את גיבור העל הזה בשורותיך כי לאדם הזה יש תשוקה להפוך את העולם למקום טוב יותר והוא יביא תחושה של מטרה מוסרית לחברה שלך. הם מתקשרים יוצאי דופן, יצירתיים עמוקים ומונחים תמיד על ידי עקרונות ותחושה חזקה של אלטרואיזם.

אם ניתן יהיה לרתום את הכישרון שלהם בצורה יעילה, הם יכולים להביא הבנה עמוקה ואמפטית של צרכיהם ורצונותיהם של הלקוחות שלך. גיבור-על זה יכול להיות נהדר בשיווק מכיוון שיש להם את היכולת המוזרה לראות את עצמם בנעלי הלקוח.

בדומה לפיטר פרקר / ספיידרמן, גם לגיבור-העל הזה יש תחושה חזקה של נכון ולא נכון. אדם מסוג זה יכול לעשות מתווך מיומן והוא טוב ביצירת הסכמה. יכול להיות שהוא או היא הגיבור החנון, השקט, מאחורי הקלעים, שמיומן להפליא בתפיסת העולם ומסביבו. טיפוסי ספיידרמן יכולים להיות כוח מדהים לתמיד, והם מבצעים את מיטבם כאשר חייהם המקצועיים מתיישרים עם ערכיהם.

4. מעצמת הפלא וומן

גיבור-על זה ממלא את תפקיד מעצמת הכוח האנרגטית חסרת הפחד. הם מושלמים לביצוע תוכניות גדולות 
ולהפעלתן. הם שחקני קבוצה נהדרים ומצוינים בריצות מפגשים מכיוון שהם נוטים להישאר ממוקדים ומלאים על המשימה. גיבורי-על אלה הם עשויים בלב-לב, ידידותיים להתאמה ותמיד נעים במהירות להשגת יעדים.

העושים הם כמו וונדר וומן: חסרי פחד ובכל זאת חמלה, ולא חוששים להשתלט על סיטואציה. הם מגיעים לנקודה במהירות ויש להם סטנדרטים גבוהים של ביצועים לעצמם, תוך שהם מצפים לזה של האחרים. הם מכוונים לתוצאות ומצליחים להגיע עם תכניות פעולה קצרות טווח. הם גם נאמנים לבני גילם ובעלי כישורי אנשים מצוינים.

קשורים: כמה וונדר וומן מעוררת השראה במנהיגים עסקיים ברחבי העולם

5. הבמאי ת'ור סטייל

הכוח העיקרי של גיבור-על זה הוא המשמעת והאובייקטיביות שיסייעו לחברה שלך להוציא לפועל את התוכניות שלה. הם פרקטיים, מציאותיים ואמינים, עם גישה של פיקוח שמתאימה לעמדת מנהיגות. אבל הם לא "כן". כבמאי, גיבור-העל הזה ייתן לך את דעתו הכנה או שלה - אין מחסום.

כמו ת'ור, למנהיג זה אין שום בעיה להניח את הפטיש במידת הצורך. ובדיוק כמו אל הרעם האסגרדי, גיבורי העסקים היומיומיים האלה נותרו רגועים, מסוגלים ובטוחים במיוחד בלחץ. עם ערכים מוסריים חזקים ותחושת חובה ומסורת, הם יכולים להיראות בלתי גמישים ועקשניים שרירותיים. הם עלולים להפוך ביקורתיים כלפי אלה שלדעתם נופלים.

מנהיגים בסגנון ת'ור מיומנים בקבלת החלטות אובייקטיביות ולא אישיות. הם מעריכים עובדות והיגיון, ומבקשים להגיע למסקנות רציונליות. הם מצטיינים בעבודה על פרויקטים קונקרטיים ומוחשיים עם תגמול מוגדר היטב, והם מצטיינים בעבודות הדורשות רמות גבוהות של פריון וארגון. הגישה הרועשת והאנרגטית שלהם הופכת אותם לרוב לאהובים ומוערכים.

6. מתלבטת דדפול

גיבור העל הזה עשוי להיות קצת מעצבן, מכיוון שהם תומכי השטן האולטימטיבי. כוח העל שלהם הוא היכולת שלהם להתווכח ולהטיל ספק בכל דבר. הם משגשגים עם רסוס נפשי ונהנים לגירוש טיעונים והרשעות של אנשים אחרים.

חשוב על הוויכוח התמידי הזה כעל אנטי גיבורי המשרד שלך. הם אינם סוג גיבורי העל הרגיל, וכנראה שהם לא אוהבים לשחק לפי הכללים של אנשים אחרים, אך הם מציעים תובנות חשובות שהחברה שלך זקוקה לה. כמו דדפול, גם מתלבטים יכולים להיות שנונים, אך מצבי הנגד המתמידים שלהם יכולים להיות מרגיזים לעיתים. ועדיין, עסקים זקוקים לפרסונה זו בכדי לתת להם את ההשקפה המנוגדת, לאתר את החולשות במערכות ובתכניות שלהם, ולהניע את הצוות קדימה בדרכים חדשות.

הגיבור הלא שגרתי הזה סקרן מבחינה אינטלקטואלית ואוהב בעיות מאתגרות. ההמצאה הטבעית שלהם הופכת אותם להתאמה נהדרת לעבודות יזמיות. הם יכולים להיות נהדרים בעת נהיגה בפגישות תכנון ובסיעור מוחות מושגים חדשים. הם אוהבים להיות האנדרדוג והם תמיד יטילו ספק בחשיבה הרווחת, מה שהופך אותם לבלתי ניתנים להחלפה כשמעבדים מחדש מערכות או מנסים לטלטל את העניינים.



7. פרקליטו של באטמן

גיבור-על יצירתי ומצפוני זה מיומן בחשיבה ארוכת טווח ומצטיין בעבודה עצמאית. אולי הכישרון המדהים 
ביותר מסוג זה של גיבור-על הוא ראיית הנולד הלא-מצחיקה לאילו מוצרים או רעיונות יהיו רלוונטיים עכשיו ובעתיד. אל תתנו לחיצוניותם השקטה להטעות אתכם; הם יכולים לאתר מגמות בשלב מוקדם, ויש להם יכולת מרשימה לחזות כיצד יתגלה מצב.

גיבור העל המשרדי הזה הוא כמו באטמן: אדם שמור, בעל אופק עצמאי, חמלה ואידיאליסטי, אך גם הגיוני ומחפש כל העת דפוסים והסברים. באטמן תמיד מגלה פרטים שאנשים אחרים התעלמו מהם, והוא מבין ומזדהה עם האזרח הממוצע. באופן דומה, גיבור עסקי אמיתי זה יכול להתחבר ולהבחין בצרכי הלקוח.

גיבור-על מסוג זה יכול להפוך לתומך נהדר, שכן יש להם אינטואיציה חזקה והם רוצים להכיר ולהבין את הסובבים אותם ברמה עמוקה יותר. טבעם האמפתי והמתלבט הופך אותם למתאימים היטב לחיבור עם אחרים ולהבנה של מה שאנשים חפצים בהם. הם פרפקציוניסטים, אבל הם יכולים גם להיות מתכננים אסטרטגיים מדהימים וארוכי טווח.

8. המגן של קפטן אמריקה

גיבור-על זה מונע לעזור להפוך את העולם למקום טוב יותר ולדאוג לאחרים. הם נאמנים וחסרי אנוש, מונעים
 להיות מועילים לשירות. בחברה הם חמים, פרקטיים, מאורגנים וטובים להקשיב לאחרים, מה שהופך אותם לחברי צוות נהדרים. עם זאת, הם עשויים לקחת ביקורת אישית, והם לא תמיד מטפלים היטב בסכסוך.

אדם זה הוא קפטן אמריקה במשרדך. הם באופן טבעי צנועים ובלתי מתחשבים, ונוטים לדבוק במבנה ובסמכות. האמפתיה, האותנטיות והאינטליגנציה הרגשית הגבוהה שלהם הופכים אותם למיומנים ברשתות החברתיות והתחברות עם אחרים.

כמו קפטן אמריקה, גיבור-על משרדי זה תמיד יהיה האחורי של הצוות שלו. הם יתעלו מאור הזרקורים תוך כדי עזרה בבניית אחרים והכניסו את העבודה הקשה לעזור לכולם לעמוד ביעדים שלהם. אבל הם שולטים בלבם על העוקבים, ועשויים להסתייג מאלה השואלים סמכות או נוגדים תקדים.




Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך