יעילות - כיצד להפוך את עובדיך למאושרים







נכתב בהשראת סוזן היפילד


אם אתה המנכ"ל אתה יכול לעשות כמעט כל דבר שתקציב החברה שלך מאפשר, אך אם אתה מנהל פס ייצור או מנהל משאבי אנוש, אתה עשוי להיות מחויב לבחירות של הבוסים שלך. זה אומר שאתה מבצע שינויים. להלן חמישה הבדלים שתוכלו לעשות כדי להגביר את האושר של העובדים בעבודה:


לשים סוף לבריונות:


אל תפחדו מבריונות - עליכם להעניש ואף לפטר עובדים המתנהגים בבריונות ובמיוחד אם הם גורמים לבעיות לעובדים שלכם. מספיק בריון אחד בכדי לפגוע קשות באושר במחלקה שלך.





שלמו לעובדים בצורה הוגנת:


בטח, אתם משנים את מבנה השכר, אך יש לכם שליטה מסוימת על תקציב המחלקה שלכם ועל הסכומים שאתם משלמים לעובדים. אם העובדים שלך ישבו וישתפו בריש גלי מה היא משכורתם, האם חלקם ירגישו פגועים?
אם כן, תדאג לתקן זאת.


ספק משוב - חיובי ושלילי - עם עצות בונות:


לפעמים מנהלים שרוצים עובדים מאושרים מהססים לומר דבר שלילי, אך זה מביא לעובדים אושר. זה מביא תסכול. עובדים רוצים ברצינות לדעת כיצד הם עובדים. כל עוד תצביע על הביצועים הטובים והרעים ותתן הצעות כיצד הם יכולים להצליח יותר, העובדים שלך יקבלו בברכה את המשוב ויפעלו להיות טובים יותר. אף אחד לא אוהב להרגיש לא כשיר בביצוע תפקידו.


תגמלו עבודה טובה:


יש מנהלים שדואגים יותר לקריירה שלהם משל עובדיהם. אתה רוצה שהעובדים שלך יגדלו ויתפתחו. עזור להם להשיג יעדים שקשה להגיע אליהם וזה יעזור בהנעת הצוות הנוכחי שלך, כמו כן תוכל להשיג מוניטין חיובי של מנהל הדוגל בהכשרה ופיתוח של עובדיו.





תישאר אדיב, מקצועי ונעים הליכות:

זה נראה בסיסי, אבל כל כך הרבה מנהלים מזניחים זאת. התייחסו לאנשים בצורה יפה. תשתדלו לפתור את בעיות העובדים שלכם כאשר הם פונים אליכם. וודא שהאישיות הכללית שלך נחמדה, נעימה ושעובדייך ירגישו בנוח לפנות אלייך לבקשות שונות בין אם הם אישיות או קשורות לעבודה.



Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך