יעילות - כיצד לשפר את הפרודוקטיביות הקבוצתית







נכתב בהשראת ג'וליה סמולנקו


1. הגדר יעדים ברי השגה.


ראשית, עליכם לפסוע לאחור ולחשוב על מה בדיוק אתם רוצים שהצוות שלכם יעבוד. הגדירו יעדים מרכזיים וקחו בחשבון את יכולת הצוות שלכם לבצע את המשימות. 


בינתיים אל תשכח לשמור על היעדים. הקצאת פרויקט גדול אחד אפילו עם תאריך יעד סביר עשויה להיות מכריעה. לחלופין, פירוק פרויקטים גדולים לאיטרציות קטנות יותר מראה על התקדמות ברורה ומניע את חברי הצוות כשהם מתקדמים לעבר התוצר הסופי.





2. הבהרת תפקידים ומשימות


השלב הבא הוא מפגש עם חברי הצוות שלך אחד על אחד כדי להעביר את סדר העדיפויות והציפיות לתפקידם. ראשית כל, תאר את השניים-שלוש המשימות העדיפות הגבוהות ביותר שאתה רוצה שהם יתמקדו בהן. ואז העריך את הזמן שעובדיכם צריכים להקדיש למשימות אלה. 


במקביל, עזור להם להבין את איכות העבודה שאתה מצפה לה. ואז דאג להסביר את התוצאה שאתה מנסה להשיג. ולבסוף, תנו לעובדים שלכם את החופש היצירתי לעבוד בצורה הטובה ביותר.


3. תן וקבל משוב

פיתוח תרבות של אמון בצוות שלך, מתן משוב בונה ומשמעותי על בסיס קבוע. לדוגמא, שאלו על האתגרים שעובדיכם עומדים, כיצד תוכלו לעזור להם לסדר את זמנם בצורה יעילה יותר והאם הם זקוקים למשאבים רבים יותר לביצוע משימותיהם. אל תהססו להשתמש בשאלות הבאות כדי להקל על תהליך המשוב:


האם היעדים שנקבעו עדיין רלוונטיים?


האם יש התקדמות בעבודה? אם לא, מדוע? בצע קצת חפירות בכדי לגלות את שורש הבעיה.


האם עומס העבודה ניתן להשגה וניתן לניהול?


תוכנת ניהול עבודה וביצועים עוזרת לוודא שהתהליך אפקטיבי וכל העובדים מבצעים את מיטב יכולתם.


4. אל תתנו לפגישות להרוס את הפרודוקטיביות שלכם


שפר את הדרך בה אתה מנהל פגישות. למרות שלפגישות יש מוניטין רע מבחינת הביצועים, אתה בהחלט צריך אותם כדי לשתף מידע ולקבל החלטות. הזמינו רק את האנשים שצריכים להיות מעורבים, צרו סדר יום מכוון מטרה וסכם כל פגישה עם החלטות ברורות. כתוצאה מכך, מספר הפגישות המופרזות יקטן בהדרגה.





5. מאדמת בטלה למרחב של ביצועים


ארגן מחדש את שטחי המשרדים אם העובדים לא מרגישים בנוח עם המתווה הנוכחי. איך בדיוק עליכם לעשות זאת? ובכן ... רק הצוות שלך וסוג זרימת העבודה שלך יודעים את התשובה. ;)


הסחות דעת הן אחד הרוצחים הפרודוקטיביים הגדולים ביותר. זו הסיבה שיצירת חללים נוחים לאנשים לשהות בהם, עוזרת להם להישאר ממוקדים בעבודה. או לספק לעובדים שלך עמדות עבודה בעלות יכולת לעמוד. מחקר שנערך על ידי בית הספר לבריאות הציבור במרכז המדע לבריאות הציבור בטקסס מצא כי עובדים עם שולחן כתיבה מסוג זה היו פרודוקטיביים בכ -46 אחוזים יותר מאשר עובדים עם תצורות שולחן מסורתיות ויושבות. 

ככל שעובדיך מודעים ומעורבים יותר, כך הם פרודוקטיביים יותר! שקול תוכנת מעורבות עובדים כדי למקסם את החיבור עם מי שעובד עבורך.





Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך