השקעות - 6 דרכים קלות להתחיל להשקיע בכסף קטן


Calculator, Calculation, Insurance


נכתב בהשראת דייוויד ווליבר
  
השקעה אפילו של סכומים קטנים מאוד יכולה לזכות בתגמולים גדולים.  להלן 6 דרכים בהן תוכלו להתחיל להשקיע עם מעט כסף כיום.
אנשים רבים מפסיקים להשקיע מכיוון שהם חושבים שאתה צריך הרבה כסף - אלפי דולרים!  כדי להתחיל להשקיע. זה פשוט לא נכון. אתה יכול להתחיל להשקיע עד 50 דולר לחודש.

גם בתקופה זו של השנה בסוף הסתיו, כאשר מבזבזים יותר כסף על כל מתנות החג, תוכלו למצוא דרך להניח בצד מעט.
די קשה בכל זאת.
המפתח לבניית עושר הוא פיתוח הרגלים טובים - כמו לשים כסף באופן קבוע מדי חודש.  אם אתם משקיעים עכשיו בהרגל, היו במצב פיננסי הרבה יותר חזק בהמשך הדרך.

האם אתה מאמין לי?  להלן חמש דרכים בהן תוכלו להתחיל להשקיע עם מעט מאוד כסף:

Piggy Bank, Money, Finance, Banking

1. נסה את גישת צנצנת העוגיות

חיסכון בכסף והשקעתו קשורים זה לזה.  על מנת להשקיע כסף, תחילה עליך לחסוך כמה.  זה ייקח הרבה פחות זמן ממה שאתה חושב, ותוכל לעשות זאת בצעדים קטנים מאוד.

אם מעולם לא היית שומר, אתה יכול להתחיל לשים רק $ 10 לשבוע.  זה אולי לא נראה כמו הרבה, אבל במהלך שנה זה מגיע למעל 500 $.
נסה להכניס 10 $ למעטפה, ארגז נעליים, כספת קטנה, או אפילו הבנק ההוא האגדי של אתר הנופש הראשון, צנצנת העוגיות.  למרות שזה עשוי להישמע מטופש, זה לרוב צעד ראשון הכרחי. הכניס את עצמך להרגל לחיות על קצת פחות ממה שאתה מרוויח, ולשמור את החיסכון במקום בטוח.

בנק מסוים מציע כיום תשואת אחוז שנתי חזקה של 1.70% בחשבון החיסכון המקוון שלהם.  אין צורך בהפקדה מינימלית ואין דמי אחזקה חודשיים הקשורים לחשבון חיסכון מקוון של הבנק, כך שהתשואה מושגת בכל היתרות.

המותג מציע גם שירותי תקליטורים בעלי תשואה גבוהה, שירותי בדיקה, חסכון והשקעה אם אתם מחפשים מקום להחנות את המזומנים שלכם וזקוקים לריבית גבוהה (או שאתם מוכנים לקחת סיכון קטן).

המקבילה האלקטרונית לצנצנת העוגיות היא חשבון החיסכון המקוון;  נפרד מחשבון הבנק שלך. ניתן למשוך את הכסף בשני ימי עסקים אם אתה זקוק לו, אך לא מקושר לכרטיס החיוב שלך. ואז כאשר הרווח גדול מספיק, אתה יכול להוציא אותו ולהעביר אותו לכמה רכבי השקעה בפועל.
התחל בסכומי כסף קטנים ואז הגדל ככל שתרגיש בנוח יותר עם התהליך.  זה יכול להיות עניין של להחליט לא ללכת למקדונלד'ס או להעביר את הסרטים, ולהכניס את הכסף הזה לצנצנת העוגיות במקום.

מעדיף שהכסף יושקע מייד?  בלוטים היא אפליקציה שמגדילה את רכישות כרטיסי האשראי והחיוב שלך ומשקיעה את ההפרש.  זה לא מפואר, אבל זו התחלה. ולגבי אנשים שמעולם לא היו חוסכים, התחלה חשובה עוד יותר.

 2. תן לרובו-ווידאו להשקיע את כספך עבורך

 Robotizes נוצרו כדי להפוך את ההשקעה לפשוטה ונגישה ככל האפשר.  לא נדרש ניסיון השקעה קודם וההתקנה קלה. תן למודיעין האוטומטי שלהם לעקוב אחר ההשקעות שלך ברקע, ולשלם עמלות נמוכות יותר בתהליך.
רובו-ווידאו אחד נהדר שאני ממליץ עליו למשקיעים בפעם הראשונה הוא Wealth front.

אז אם אתם מחפשים להתחיל להשקיע עם מעט כסף, משפך שיווקי יכול להיות הדרך ללכת.  תצטרך 100 ש"ח כדי להתחיל להשקיע במשפכים שיווקים או דפי נחיתה.
אם אין לך איזון התחלתי של 500 שקל, עדיין יש לך אפשרויות נהדרות במרחב המייעץ.



Piggy Bank, Money, Finance, Banking

3. בצע את הצעדים הראשונים שלך בשוק הנדל"ן

השקעות נדל"ן אינן חייבות להיות לעשירים מאוד. ישנן אפשרויות רבות למימון המון הנדל"ן ולמרות שזה יכול להיראות כמו משהו שאתה יכול להיות עצבני לבחון אותו - זה יכול להיות השקעה מסקרנת.

עם הפלטפורמה המקוונת ממש קלה, אתה פשוט זקוק להשקעה מינימלית התחלתית של 500 ש"ח.  אז אם אתה משקיע לא מוסמך, אתה יכול לקנות נכסים מבלי לשלם את אותם עמלות מאוד גדולות שבסופו של דבר מפרידי עסקות אם אתה רוצה להתחיל להתעסק בנדל"ן. 

4. הירשם לתכנית הפרישה של המעביד שלך

אם אתה מתקציב מצומצם, אפילו הצעד הפשוט להירשם לתכנית פרישה אחרת של מעסיקים עשוי להיראות מעבר להישג ידך.  אבל יש דרך שתוכל להתחיל להשקיע בתכנית פרישה בחסות מעביד עם סכומים כל כך קטנים שאתה אפילו לא שם לב אליהם.

לדוגמה, תכנן להשקיע רק אחוז אחד מהמשכורת שלך בתכנית המעסיק.
סביר להניח שלא תחמיץ אפילו תרומה כל כך קטנה, אבל מה שמקל עוד יותר הוא כי ניכוי המס שתקבל לשם כך יהפוך את התרומה לקטנה עוד יותר.
ברגע שאתה מתחייב לתרומה של אחוז אחד, אתה יכול להגדיל אותה בהדרגה בכל שנה.  לדוגמה, בשנה השנייה אתה יכול להגדיל את התרומה שלך לשני אחוזים מהשכר שלך. בשנה השלישית אתה יכול להגדיל את התרומה שלך ל -3 אחוזים מהשכר שלך וכן הלאה.

אם אתה מתייחס לעליות עם העלאת השכר השנתית שלך, תבחין בתרומה המוגברת עוד יותר.  כך שאם תקבלו עלייה בשכר של 2 אחוזים, הוא למעשה יפצל את העלייה בין תוכנית הפרישה לחשבון השיק.  ואם המעסיק שלך מספק תרומה תואמת, זה יעשה את ההסדר אפילו טוב יותר.


5. הכניס את כספך לקרנות נאמנות בהשקעה נמוכה בהתחלה

קרנות נאמנות הינן ניירות ערך להשקעה המאפשרים לך להשקיע בתיק מניות ואגרות חוב בעסקה יחידה, מה שהופך אותם למושלמים למשקיעים חדשים.
הבעיה היא שחברות רבות בקרנות נאמנות דורשות השקעות מינימליות ראשוניות של בין 500 ל -5,000 ש"ח.  אם אתה משקיע לראשונה עם מעט כסף להשקיע, המינימום האלו יכולים להיות מחוץ להישג יד. אך חלק מחברות בקרנות הנאמנות יוותרו על מינימום החשבון אם תסכימו להשקעות חודשיות אוטומטיות של בין 50 ל -100 ש"ח.

השקעה אוטומטית היא תכונה נפוצה עם חשבונות קרנות נאמנות.  זה פחות נפוץ בחשבונות חייבים במס, אם כי תמיד כדאי לשאול אם הם זמינים.  חברות קרנות נאמנות שהיו ידועות כמי שעושות זאת כוללות את דרייפוס, טרנסאמריקה וט. רו פרייס.
הסדר השקעה אוטומטי נוח במיוחד אם תוכלו לעשות זאת באמצעות חיסכון בשכר.  בדרך כלל אתה יכול להגדיר מצב הפקדה אוטומטי באמצעות שכר העבודה שלך, באותה צורה שאתה עושה עם תוכנית פרישה בחסות מעביד.  רק שאל את מחלקת משאבי האנוש שלך כיצד להגדיר אותה.

6. שחק אותו בבטחה עם ניירות ערך באוצר

לא הרבה משקיעים קטנים מתחילים את מסע ההשקעות שלהם עם ניירות ערך באוצר אמריקאי, אבל אתה יכול.  לעולם לא תתעשר עם ניירות הערך האלה, אבל זה מקום מצוין להחנות את הכסף שלך - ולהרוויח קצת ריביות - עד שאתה מוכן להיכנס להשקעות בסיכון גבוה יותר / בתשואה גבוהה יותר.

רעיון בונוס - קחו בחשבון תשואה של 5% עם אג"ח ראויות

 הרעיון הפשוט הוא שראוי יהיה לקחת את הכסף שאתה משתמש בו כדי לקנות אג"ח ולהשקיע אותו בחברות עם תשואה גבוהה יותר מ -5%.  הם מנצחים, אתה מנצח וזה שיעור קבוע, כך שאתה יודע את שיעור ההחזר בכל יום.
הפלטפורמה פתוחה לכל המשקיעים בארה"ב ויכולה להיות דרך נהדרת לגוון את התיק שלך עם פיתרון עם סיכון נמוך.  ראוי להשקיע רק בהלוואות מאובטחות במלואן (נכסים נזילים בעלי שווי משמעותי מסכום ההלוואה), כך שאיכות ההלוואה והשקעה היא תמיד גבוהה.

סיכום

יש המון דרכים להתחיל להשקיע עם מעט כסף, כאשר הרבה פלטפורמות מקוונות ואפליקציות מבוססות הופכות את זה לקל יותר מתמיד.  כל שעליכם לעשות זה להתחיל איפשהו. ברגע שתעשה זאת, זה יקל ככל שהזמן יעבור, והאני העתידי שלך יאהב אותך בגלל זה.

Piggy Bank, Money, Finance, Banking


Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך