יעילות - טכניקות ניהול מובילות להנעת עובדים







עובדים בעלי מוטיבציה גאים יותר בעבודתם . שתי הסיבות העיקריות לכך שעובדים מרגישים מוטיבציה להצטיין בעבודה הם "אחווה, מוטיבציה והדדיות" ו"רצון מהותי לעשות עבודה טובה ". המשמעות היא יצירת סביבת עבודה ידידותית ותומכת בה אנשים מרגישים מוערכים יכולה להניע עובדים להצלחה כבירה בעבודתם.
להלן מספר טכניקות ניהול להנעת הצוות שלך.





ספק הכשרה משלימה לצוות שלך.


תן לעובדים מוכשרים לעלות ברמה. בנה הזדמנויות להכשרה וחינוך במסגרת העסק שלך. אם אתה חברה קטנה, המשמעות היא שבזבוז כספים רבים על מאמנים לקריירה, כנסים או ימי עיון מפוארים. יכול להיות פשוט כמו ייעוד מנטורים בתוך החברה. להתאמץ בפיתוח פרפורמרים גבוהים פירושו פחות תחלופה בטווח הארוך.
כ-25% מהעובדים מרגישים שיש להם את הכלים הדרושים להם בכדי להצליח בתפקידם. אימונים טובים יותר יכולים לעזור לתוצאות אלו להשתפר. על פי הידע העסקי, עלייה של 10 אחוזים בהכשרת כוח אדם יכולה לגרום לעלייה של 8.6 אחוז בפריון.


תגמל את העובדים בבונוסים נדיבים.


עלויות יוקר המחיה צפויות ומשמשות כמניעה לעובדים. אכן, 90 אחוז מהעסקים מציעים העלאות שנתיות ברחבי החברה בשיעור שנתי קבוע. בונוסים  משמשים יותר ויותר לתגמול עובדים פרטיים על עבודה שנעשתה היטב, הם מהווים 12.7 אחוז מהתגמול הכללי של העובדים.


אושר העובדים - עדיפות עליונה.


קשרים אמוציונליים קשורים ישירות לצוות יצרני ומעורב יותר. בנוסף לטיפוח מערכות יחסים בינאישיות, קבעו שעות עבודה או טיולים מאושרים בצוות ותכננו תרגילי בניית צוות לפחות פעם בשנה. שים מדיניות חופשה שמאפשרת למעשה לצוות שלך לקחת פסק זמן. עידוד להפסקות אלו מהעבודה מאפשר לצוות שלך בחזרתו לעבודה להרגיש רענן, ופורה יותר.






Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך