יעילות - 10 הדרכים המובילות לשיפור יעילות העובדים





נכתב בהשראת גון אירלס


התאם את המשימות לכישורי העובדים


הכרת סגנונות ההתנהגות והכישורים של העובד שלך נחוצים מאוד למקסם את יעילות תפוקתם. לדוגמה, הוגה דעות מחוץ לקופסה, יצירתי ומוחצן, הוא האדם הנכון להגיש רעיונות בפני לקוחות, אך הם עשויים לחוות אתגרים מסוימים אם תינתן להם משימה מוכוונת ועתירת כללים.


אנא אל תבקש מהעובדים שלך להיות טובים בכל דבר, במקום לפני שתקצה להם משימה כלשהי, שאל את עצמך אם האדם הזה הכי מתאים לביצוע המשימה. אם אתה מגלה שהאדם אינו מתאים, מצא מישהו אחר שהסגנונות והמיומנויות שלו תואמים את הצרכים המיידיים.


קבע יעדים ברורים וממוקדים


תגדיר את היעדים שהצבת לארגון שלך באופן ברור, כך שהעובדים שלך יוכלו לשאוף להשיג אותם. אמור להם בדיוק מה אתה רוצה שהם ישיגו, ויידע אותם מה ההשפעה שתביא לארגון.


הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להבטיח שהיעדים שלך הם ספציפיים, ניתנים למדידה, בר השגה, אמינים ומוגבלים בזמן. לפני שתקצה משימה, שאל את עצמך כיצד משימות אלה יכולות לעזור לעובדים שלך להישאר ממוקדים ויעילים.


תן תמריץ לחברי הצוות שלך


אחת הדרכים הטובות ביותר להניע את העובדים שלך היא להעריך אותם על מה שהם עשו למען הארגון שלך. זה יעודד אותם להמשיך לעשות טוב ולחתור להשיג את יעדי הארגון.


כאשר אתה מתגמל אותם, נסה לתת להם דברים התואמים את העדפותיהם או צרכיהם. זה יכול להיות תגמולים כספיים, להציע להם הזדמנויות למידה חדשות, להוציא אותם לארוחת צהריים או להכיר בכישוריהם בנוכחות עמיתיהם.


הכשרת ופיתוח עובדים


אי השקעה בפיתוח מקצועי או הכשרה עשויה להיראות כדרך מצוינת לחסוך זמן וכסף  לארגון שלך, אך ההפך הוא הנכון. אילוץ העובדים שלך ללמוד בעצמם תוך כדי עבודה יכול להיות לא יעיל כלל. במקום לעשות זאת,
השקע זמן ללמד את העובדים שלך את הכישורים הדרושים להם כדי לבצע את משימותיהם ברמה האופטימלית.


זה יעזור להם להרחיב את מערך המיומנות שלהם. הנה כמה מהדרכים בהן אתה יכול לתמוך בהתנסות בהתפתחות העובדים שלך - הדרכה , ימי עיון, קורסים, אימון אישי, הגדלת האחריות שלהם וכו '.

הצבת יעדים ברורים


האם אתה רוצה לגרום לעובדים שלך להיות יעילים יותר? לאחר מכן נסו ככל האפשר לתת להם יעדים ברורים וממוקדים שאליהם תוכלו לכוון. וודאו שהיעדים מוגדרים בבירור מכיוון שאם הם לא מוגדרים היטב וניתנים להשגה, הפרודוקטיביות של העובדים תופחת.




ניהול מתח במקום העבודה


למרות שמאמץ מסוים הוא תקין, חשיפת העובדים שלך ללחץ מוגזם תשפיע עליהם פיזית וגם רגשית וזה יכול להפחית את התפוקה והביצועים הכוללים שלהם.


כמנהיג ומנהל עסקים, חובתך לנהל את הלחץ במקום העבודה שלך ולנסות לארגן פגישה איתם מעת לעת. זה יאפשר לך לדון בקשיים שהם עשויים להתמודד במחלקות שלהם ואז לנקוט בצעדים הנדרשים כדי לשפר אותם.


לתקשר ביעילות


תקשורת היא מפתח במיוחד בהתייחס לכוח העבודה שלך. הטכנולוגיה הקלה עלינו מאוד לשמור על קשר עם העובדים שלכם בכל עת ובכל יום. מצא דרך טובה לתקשר עם העובדים שלך, זה יכול להיות באמצעות מיילים,, שיחה טלפונית או קריאה לפגישה מהירה כדי לפתור בעיה.


ודא שהעובדים שלך מאושרים 


עובדים מאושרים הם פרודוקטיביים ביותר; כאשר עובדים מונעים להצלחה , הם יתלהבו מהעמידה ביעדים שנקבעו בארגון. פעולותיהם יביאו לכך שהם פחות יעדרו מהעבודה, הם יהיו ממוקדים בעבודתם, פחות עסוקים בעצמם ומוכנים אי פעם לקחת משימות חדשות.


כמנהיג ומנהל עסקים אתה יכול לשמור על עובדיך פרודוקטיביים ומאושרים על ידי הכרת ההתקדמות שלהם, אמון בהם, יצירת תחרות ידידותית במקום העבודה, הפיכתם לחלק מהתמונה הגדולה יותר, עדיפות לאיזון טוב בין חיים לעבודה, הצבת יעדים ברורים , עידוד הפסקות או חופשה, חגיגת אבני הדרך האישיות והארגוניות הן, אספקת הטבות וכו '.








זכור כי עובדייך הם קודם כל בני אדם


כמנהיג או כמנהל, חשוב שתדעי כי אחריות רבה מונחת על כתפך. עליכם ללמוד כיצד להוביל, לנהל ולעודד עובדים ביעילות. למדו כיצד להביא יתרונות גדולים לחברה, כולל הנעתם, התאמתם לחזון הארגון שלכם, האזנה לדאגותיהם, תשלום שכרם מתי ומועד, תגמולם, עידוד עבודת צוות, מתן משוב, האצלת סמכויותוכו '.


תדאג שלעובדייך יהיו את כסאות המשרד הטובים ביותר


וודא שלכל אחד מהעובדים שלך יש כסא משרדי המקדם את היציבה הנכונה שלהם ומשקף את המכניקה הטבעית של גופם. לפיכך, השקעה בכסאות משרד נהדרים תשפיע לטובה על העסק שלך.




Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך