יעילות - 6 אסטרטגיות לשיפור ביצועי העבודה







טיפ #1: הימנע מהסחות דעת

זה די הגיוני כי הסחות דעת מפריעות למחשבה צלולה. כדי לשמור על היצירתיות, מיקוד והיעילות, יש להעלים קליל את הסחות הדעת האפשריות מהסביבה שלך ולעשות מאמץ מרוכז להתעלם מהסחות הדעת.
באופן דומה, הימנע מכניסה לרשתות החברתיות שעלולות להסיח את דעתך, כמו אינסטגרם. שים את הטלפון מחוץ לטווח הראייה שלך.


טיפ #2: עצור את ריבוי משימות

עצם העובדה שאתה עושה הרבה דברים בבת אחת זה לא אומר שאתה עושה אותם טוב. למעשה, זה כנראה בדיוק ההפך, מכיוון שמוכח כי ריבוי משימות מוריד את היעילות שלך. למרות שאתה חושב שאתה מתקדם מהר כשאתה מבצע משימות מרובות במקביל, אך המוח שלך לא יכול להתמקד בפרויקט אחד בכל פעם, ובסופו של דבר אתה אף פעם לא מסיים שום דבר. במקום זאת, נסה לעבור מההתחלה עד הסוף במשימה אחת לפני שתתמודד או אפילו תסתכל ברשימת המטלות על משימה אחרת. הפריון שלך ככל הנראה יעלה.





טיפ #3: היה אחראי

הן למעשיכם והן לעבודה המצופה מכם. ראשית, פשוט על ידי קבלת הליקויים שלך - אולי עשית למעשה חישוב שגוי של המספרים האלה - אתה מראה שיש לך את היכולת לבלוע את האגו שלך ולהיות כנה למען כולם.
תישא בעצמך באחריות כשאתה מתלבט, והיה אמין כאשר שואלים אותך שאלות מקצועיות.
זה פשוט: קח אחריות על עצמך ועל תפקידך בעבודה.


טיפ #4: דע את מגבלותיך

אם אתה תובע בעבודה, אף אחד לא מנצח. עשה לכולם טובה ודע מתי זה הזמן הנכון לומר "לא" לדברים -
אם זה אירוע חברה בערב פנוי שלך או פרויקט נוסף שהציעו לך ביום בו קבעת עם בת הזוג שלך לארוחת ערב רומנטית. לפעמים התשובה הטובה ביותר שחשוב שתהיה באוצר המילים שלך היא "לא כרגע."


טיפ #5: הגדר אבני דרך ברורים

אינך יכול להשתפר אם אין לך יעדים שאליהם אתה חותר. שבו ותחשבו באמת מה תרצו להשיג בעבודה תוך שנה, שנתיים, או אפילו 10 שנים. לאחר מכן, עבד למגמה קטנה יותר עם יעדים ואבני דרך הקרובים יותר לטווח הראייה. כשאתה משלים יעד, לא משנה כמה קטן, רמת הביטחון שלך ורמת הביצועים שלך יכולה לצמוח.





טיפ #6: סקור באופן קבוע ומבוקר את מדדיך האישיים

כשאתם קובעים אבני דרך אלה, זכרו להציץ בהם בזמן שהם עוברים ולקבוע האם השגתם את מה שאמרתם או לא. השתמש בזה ככלי כדי לפקח על התקדמותך בכל עת לדעת מה עשית טוב עד כה ואיפה אתה יכול להשתפר.




Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך