יעילות - 5 דרכים להפוך את עובדיך לפי 5 יותר פרודוקטיביים





נכתב בהשראת ג'ון רמפתון


1. פשוט מאוד - תהיה עצמך


אין תחליף לאותנטיות. אנשים יכולים לחוש זיוף! הצורך ללבוש מסיכות עם העובדים שלך כל יום יכול לגרום לאיבוד אמונם, כמו כן זה גם הופך את העבודה לפחות מהנה עבורך.


אין צורך לאמץ סגנונות מנהיגות מסוימים על סמך הדרך בה מנהלים אחרים מובילים - במיוחד אם סגנונות אלו מחוץ לאזור הנוחות שלך. התנהלות בצורה שתואמת את אמונותיך וערכייך תתן לך יותר אנרגיה בכל יום והיא תעביר הודעה ברורה לעובדים שלך להיות הם עצמם בלי משחקים מיותרים.

2. צור תרבות של שקיפות, דו שיח ומשוב


בעוד שמנהלים רבים חוששים לעשות זאת, להודות כשאתה טועה זה דבר חיוני לבניית תרבות כנה בה כולם יכולים להרגיש חופשיים מספיק כדי להיות הטובים ביותר בעבודה שלהם.
מבחינתי זה מתחיל ברמה הגבוהה ביותר. אז אם אתה המנכ"ל, למד להודות כשאתה טועה.


לפעמים, כשאנחנו יושבים בתפקיד מנהיגותי, אנו חושבים שצריך להפגין שליטה ולהיות תמיד צודקים. עם זאת, זה למעשה מראה יותר אומץ להודות כשאתה לא יודע את התשובה או שטעית. פעולה זו תקים רובד שקיפות עם העובדים שלך ותקדם תרבות למידה. בראיה הארוכה זה יאפשר לך לשנות את הרעיונות והנטיות שלך מבלי שתצטרך לשמור על האגו שלך.


3. הכירו כל עובד ועובד


קשה לזכור שדניאל אמר לך שבתה שברה זרוע וכי חותנו של אריאל היה בעיר בסוף השבוע.
מעקב אחר הדברים הקטנים בכל יום ראשון בבוקר מדגים טיפול אמיתי עבור העובדים שלך.


לשאול על משהו שאתה יודע שקרה בחייו של אחד מעובדיך או לשאול לשלומו כשהוא נראה קצת מדוכדך,
יכול לבנות קשר חזק יותר בינך לבין כל חבר צוות.


עם החיבור הזה תגיע הזדמנות להבין מה מניע את העובדים שלך, מה הם נהנים לעשות ולמה הם עובדים. כאשר עובד יודע שהבוס שלו דואג להצלחה שלו, יהיה להם יותר מוטיבציה לעבוד והם ירגישו חובה לעבוד קשה בשבילך. יתרה מזאת, זה יקל על מתן משוב בונה כאשר הם יודעים שאתה שם בשבילם.


4. תעריך עבודה טובה


עובדים רבים כל כך נשארים בעולמם האישי ולא יעניקו זה לזה את ההכרה המגיעה להם, כך שלהיות זה שמוחא כפיים בעקבות עבודה טובה של אחד העובדים יכול לשמור על רמות מוטיבציה גבוהות ולהראות הכרה נחוצה.
תופתעו עד כמה עבודה טובה עוברת עם אנשים מסוימים. זה יכול לעשות את ההבדל בין עובד שמח ופורה לעומת מישהו שעוזב את החברה שלך.





5. תאמץ את הטכנולוגיה הטובה ביותר


לעתים קרובות אנשים מבלים שעות על משימות הניתנות לביצוע בעזרת מערכות אוטומציה. לרוב זה למעשה זול יותר לשלם עבור דברים כמו אוטומציה בלוח השנה מאשר לתזמן פגישות באופן ידני. יש היום פתרונות להרבה דברים שאתה אולי אפילו לא יודע על קיומם של פתרונות אלה.


התבונן במשימות שעובדים מבצעים, ובמיוחד במשימות המונוטוניות שמטרידות אותם. בילוי הזמן במציאת פתרונות שיכולים להפוך את המשימות לאוטומטיות או לזרז את ביצועם, לא רק שיהפוך את העובדים לפרודוקטיביים יותר, אלא גם הרבה יותר שמחים.


Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך