יעילות - אסטרטגיות להעצמת הפרודוקטיביות




פשט תהליכים מורכבים


ניתן לפשט כל דבר. בין אם זה מבנה המפגש או המבצעים הדיגיטליים שאתה מנסה להשיק, תמיד כדאי לבדוק פתרונות לתהליכים ומערכות מורכבות על ידי פישוטן. במקרה של פגישות, ברגע שהדברים יתחילו לחזור על עצמם, זה אינדיקטור טוב לכך שהפגישה יכולה להסתיים. במקרה של מבצעים דיגיטליים, כלי אוטומציה כמו קידום מכירות ברשתות החברתיות יכול לפשט את התהליך





אל תרתע מקבלת משוב מעמיתייך לעבודה


הפעולות שאתה עושה (או שאתה לא עושה) שאתה לא שם לב אליהם, ואחרים עושים אותן גם כן. בכדי לזהות את אלה אתה צריך להיות מסוגל להסתכל על עצמך בכנות ולנתח את פעולותיך ולדעת היכן אתה צריך להשתפר.
בקש מעמיתיך לעבודה משוב, והיה מוכן לקבל ביקורת בונה שתגרום לך לשפר את יעילותך היומיומית.


היה ברור וחד כתער


תקשורת היא המפתח. תקשורת גרועה יכולה להרוס נישואים, עסקים וכמה מהשותפויות החזקות ביותר. כשאתה מתקשר באמצעות דואר אלקטרוני, הטלפון וכו' היה קוגניטיבי לגבי בחירת המילים שלך.
האם הצלחת להעביר את הנקודה שלך כמו שצריך ? האם שאלת את השאלה שבאמת רצית לשאול? כל אלה הם מרכיבים שיהיו ברורים.


שיפור מיומנויות קיימות וניהול עדיפויות נכון


על מנת שתוכלו לתעדף היטב עליכם ללמוד כיצד לזהות מה היא עדיפות. שאל את עצמך אם אתה מסוגל למנות את שלושת הדברים הראשונים שצריך לדאוג למחר בעבודה. אם לא, יש סיכוי טוב שאתה לא כל כך גדול בתעדוף ולכן אינך יעיל במיוחד. נסה לחשוב על פרויקטים מבחינת המועד האחרון, עבודה מקדימה הנדרשת, עלות רווח וזמן וצעדים בפועל הנדרשים להשלמת הפרויקט. זה יעזור לך להבין כיצד לתעדף את משימותיך על הצד הטוב ביותר.


קרא הרבה ידע זה כח!


הישאר מעודכן בחדשות, פריצות דרך ואתגרים בתעשייה. צלול לרומן האהוב עליך ביום גשום.
קריאת ספרים למעשה הופכת אותך לחכם יותר, עשיר ובריא יותר - שתיים מאותן תכונות קשורות לביצועים משופרים בעבודה, והשניה פשוט להיות יתרון גדול.





המשך ללמוד


המוח שלך הוא שריר, אז המשך לעבוד איתו ואתגר אותו להפוך לגרסה טובה יותר של עצמך במקום העבודה ומחוצה לו. למידה יכולה להיות לקח שלמדת כאשר מעדת או יישום הצלחה כאשר עשית פעולות טובות.
לא משנה מה תבחרו לעשות, רק וודאו שלא תפסיקו להתאמן על השריר החשוב מכל - המוח.




Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך